Toimitus

Jätä palautetta tai juttuvinkki

Anna meille palautetta Kehittyvästä kaupasta! Vai onko sinulla tiedossasi uutinen tai juttuvinkki? Mikäli haluat vastauksen, lisääthän myös yhteystietosi.

Voit tutustua Kehittyvän kaupan tietosuojaselosteeseen täällä.

Toimitus

Kirsi Suurnäkki-Vuorinen
Päätoimittaja
Kehittyvä kauppa -lehti
 Jaakko Mäntyranta
Toimituspäällikkö
Kehittyvä kauppa -lehti
Essi Etholén
Assistentti
Kehittyvä kauppa -lehden tilaukset ja osoitteenmuutokset

Ajankohtaiset nostot

Kaupunkilaisessa kyläkaupassa ihmiset saavat loistaa – Jyväskyläläinen Kymppi on Suomen paras K-Market

Vuoden 2023 Suomen parhaaksi K-Marketiksi on valittu Antti Juntusen ja Johanna Harjun luotsaama K-Market Kymppi. Kauppa palkittiin tänä keväänä myös Keski-Suomen parhaana K-Marketina, ja kauppiaat vuoden kauppias – kauppiaiden valinta -palkinnolla.

Pauli Jaakola valittiin K-kauppiasliiton hallituksen puheenjohtajaksi

Diplomikauppias Pauli Jaakola Helsingistä valittiin K-kauppiasliiton hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi liiton vuosikokouksessa maaliskuun lopussa. Varapuheenjohtajana jatkaa diplomikauppias Taina Källi Järvenpäästä.

Tunnelmia vuosikokousviikonlopulta

K-kauppiasliiton ja toimialayhdistysten vuosikokoukset pidettiin Helsingissä Marina Congress Centerissä lauantaina 23.3.2024. Päivässä oli mukana yli 350 osallistujaa. Viikonloppu alkoi perjantaina uusien kauppiaiden tilaisuudella ja jatkui kauppiaiden vapaamuotoisella illallistapaamisella. Hyppää mukaan vuosikokouspäivän tunnelmiin koostevideon ja kuvien kautta.