Yhteiskuljetukset 2023

Tänäkin vuonna järjestämme yhteiskuljetuksia vain linja-autoilla noin 200 kilometrin etäisyydeltä Helsingistä. Aiemmista vuosista poiketen kuljetuksia ei varata ilmoittautumislomakkeella vaan ne ostetaan suoraan yhteistyökumppanimme Korsisaaren verkkokaupasta. Bussikuljetuksiin voi ostaa lippuja 30.10. saakka. Junilla matkustavat varaavat jatkossakin itse matkalippunsa suoraan VR:ltä; itse ostettaessa peruutusehdot ovat joustavammat ja lippuhinnat edullisemmat kuin ryhmäliput.

Kuljetukset K-Team Päiville järjestetään seuraavilta paikkakunnilta:

• Turku, linja-autoasema klo 8.00
  • Salo, Piihovin pikavuoropysäkki klo 8.40
  • Eura, linja-autoasema klo 7.00
  • Kanteenmaa, 2-tien pysäkki klo 7.40
  • Forssa, Autokeidas klo 8.15
  • Kouvola, matkakeskus klo 7.45
  • Lahti, matkakeskus klo 8.45

Lopulliset reitit on tehty 3.10. ilmoittautumistilanteen mukaan. Tuloaika lauantaina 4.11. Messukeskukseen on klo 10.00 jälkeen.

Bussikuljetukset Turun, Lahden ja Kouvolan suuntaan lähtevät paluumatkalle Messukeskukselta yöllä klo 0.00.
Euran suunnan bussi lähtee sunnuntaina 5.11. klo 11 Holiday Inn Exposta ja kiertää keskustan kautta hakemassa majoittujat kyytiin.

Helsingin keskustassa on hankala päästä hotellien eteen bussilla, joten käytämme sunnuntaina samoja pysäkkejä kuin lauantaina sukkulaliikenteessä. Lopullinen sukkulareitti määrittyy Mannerheimintien tietyön takia vasta noin viikkoa ennen tapahtumaa. Samalla linja-autolla matkustavia henkilöitä saattaa asua eri hotelleissa, joten bussit kiertävät kaikki pysäkit – olethan ajoissa pysäkillä!

HUOM! Kuljettajat vastaavat aikataulun pitävyydestä. Jokainen etukäteen yhteiskuljetuksen varannut matkustaja huolehtii itse siitä, että on riittävän ajoissa oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Sujuvuuden ja onnistumisen kannalta on kaupan yhteyshenkilön tarkoin etukäteen käytävä läpi oman porukkansa pysähdyspaikka ja kellonaika. Bussit nimilistoineen on mitoitettu vain ennakkoon varanneille henkilöille.

Lisätietoja: Korsisaari-yhtiöt, Tomi Kerttula, puh. 050 344 1083 tai tomi.kerttula@korsisaari.fi

K-kauppiasliiton vuosikokouksessa 2024 jaetut huomionosoitukset

K-kauppiasliiton vuosikokouksessa la 23.3.2024 jaettiin ansioituneille K-kauppiaille ja muille K-ryhmäläisille huomionosoituksia. Katso kaikki huomionosoitusten saajat.

K-ryhmän vuoden kasvattajakauppiaat ovat Juha ja Reetta Nissinen Kuopiosta sekä Jarmo Turunen Espoosta

Kauppiaspari Juha ja Reetta Nissinen K-Supermarket Veljmiehestä Kuopiosta sekä Jarmo Turunen K-Rauta Espoon Keskuksesta ovat K-ryhmän vuoden 2023 kasvattajakauppiaat.

Diplomikauppiaan arvonimi seitsemälle K-kauppiasyrittäjälle

K-kauppiasliiton hallitus on myöntänyt seitsemälle K-kauppiasyrittäjälle diplomikauppiaan arvonimen.