K-duuni -kilpailu käynnissä 31.8. asti

Ehdota nyt omia suosikkejasi K-ryhmän vuoden 2018 kaupan työntekijäksi ja työnantajakauppiaaksi!

Etsimme nyt K-ryhmän* vuoden kaupan työntekijää ja työnantajakauppiasta. Haluamme tarjota asiakkaillemme aina parasta palvelua, ja haluammekin näyttää arvostuksemme niille työntekijöille ja K-kauppiaille, jotka ovat onnistuneet aivan erityisellä tavalla tässä tehtävässä ja jotka ovat vaikuttaneet positiivisesti yhteisöönsä. Arvostamme asiakkaidemme mielipidettä, ja siksi kutsummekin kaikki teidät kertomaan, kuka ansaitsee tämän palkinnon!

Ehdota K-ryhmän vuoden kaupan työntekijää!

Onko joku K-ryhmän kaupan työntekijä tehnyt sinuun positiivisen vaikutuksen? Kuka vaikuttaa saavan sekä asiakkaiden että työkavereidensa suut hymyyn ja osoittaa ensiluokkaista asiantuntijuutta tai palveluhenkisyyttä?

Ehdota vuoden työnantajakauppiasta!

Kenen K-kauppiaan kaupassa on ilo asioida? Kenen kaupassa voit aistia hyvän työilmapiirin ja koet saavasi hyvää ja asiantuntevaa asiakaspalvelua? Tiedätkö K-kauppiaan, joka on vastuullisella toiminnallaan edistänyt lähiyhteisönsä hyvinvointia?

Jos tunnistit tästä kuvauksesta K-ryhmän kaupan työntekijän tai K-kauppiaan, ilmianna hänet meille! Voittajat julkistetaan K-ryhmän yhteisessä ammattitapahtumassa K-Team Päivillä 3.11.2018 ja kerromme heistä asiakkaille K-ryhmän nettisivuilla ja sosiaalisen median kanavissa. Maineen ja kunnian lisäksi voittajat palkitaan stipendillä.

Kilpailuaika on 15.6.–31.8.2018, ja voit ehdottaa omia suosikkejasi osoitteessa: www.kesko.fi/k-duuni-kilpailu. Kaikkien yhteystietonsa jättäneiden kesken arvomme 10 kappaletta 50 euron lahjakortteja, jotka käyvät kaikissa K-ryhmän kaupoissa. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

*Kilpailussa mukana ovat seuraavat K-ryhmän ketjut Suomessa: K-Citymarket, K-Supermarket, K-Market, Neste K, K-Rauta, Rautakesko Yrityspalvelu, Onninen, Onninen Express, Intersport, Budget Sport, The Athlete’s Foot, Kookenkä ja K-Auto.