K-Team yhteyshenkilö

Helpottaaksemme kaupan henkilökunnan tietoisuutta tulevista tapahtumista toivomme, että jokaisessa K-kaupassa olisi K-Team yhteyshenkilö. Suositeltavaa on, että yhteyshenkilönä toimii muu henkilö kuin kauppias. (K-Team Päivien posti lähetetään kauppiaille automaattisesti.)

Kaupan K-Team yhteyshenkilö pitää huolen kaupan henkilökunnan tiedotuksesta K-Teamin valtakunnallisista tapahtumista. K-Teamin yhteyshenkilön työtaakka ei nimityksestä lisäänny; postia tulee keskimäärin kaksi kertaa vuodessa ja tarkoituksena on, että yhteyshenkilö laittaa mahdolliset tapahtumamainokset näkyville ja auttaa ilmoittautumisprosessissa oman kaupan henkilökuntaa.

Ajankohtaiset nostot

110 vuotta menestyksellistä K-kauppiasyrittäjyyttä

K-kauppiasliitto täyttää tänä vuonna 110 vuotta. Tampereen Palokunnantalolle kokoontuneet maakauppiaat päättivät aloittaa järjestäytyneen yhteistyön liiketoimintansa edistämiseksi ja etujensa ajamiseksi 11. elokuuta 1912. Maakauppiasliiton perustaminen vauhditti yksityisen vähittäiskaupan kehittymistä ja loi perustan myös K-ryhmän rakentumiselle, kirjoittaa K-kauppiasliiton toimitusjohtaja Jaana Hertsberg blogissaan.