Ahoset K-Market Röykän kauppiaiksi Nurmijärvellä

Teija Ahonen (39) ja Sami Ahonen (50) aloittavat Valintatalosta K-Marketiksi keväällä muutetun K-Market Röykän kauppiaina elokuun lopussa.

”K-Market Röykkä on palvellut pitkän aikaa menestyksekkäästi niin paikallisia kuin ohikulkijoitakin. Mökkimatkamme varrella sijaitseva kauppa on myös meille ennalta tuttu. Tarkoituksenamme on rakentaa kaupasta ruokaisa kyläkauppa, tuoda valikoimiin lisää paikallisia tuotteita ja lisätä tuorepuolen valikoimaa”, kauppiaat sanovat.

Kaupan vahvuuksia ovat jatkossakin helppo ja nopea asiointi, kokenut henkilökunta ja pitkät aukioloajat. K-Market Röykästä löytyy myös kattava valikoima lähipalveluita, kuten Matkahuolto, Posti ja Osta & Nosta -käteisnostopalvelu. K-Market Röykkä työllistää kymmenkunta kaupan osaajaa.

”Kauppaan on suunnitteilla iso remontti, joka toteutettaneen vuoden sisällä”, Teija vihjaa. ”Sitä ennen toivomme asiakkailtamme paljon palautetta ja valikoimatoiveita, jotta pääsemme yhdessä kehittämään kaupan valikoimasta entistä osuvamman.”

Nurmijärven Klaukkalassa asuvat Ahoset ovat tehneet koko työuransa K-ruokakaupoissa ja kouluttautuneet siinä ohessa kohti vastuullisempia tehtäviä. Kauppiasuran Ahoset aloittivat vuoden 2014 lopussa K-Market Tapanintorilla, joka sulki ovensa juhannuksen alla vuokrasopimuksen päätyttyä.

”Kauppiasurassa parasta on haasteellisuus, vastuu ja vapaus. Tässä työssä näkee vahvasti oman kädenjäljen. On myös ilo tarjota työpaikkoja muille ja tehdä itse työkseen sitä, mistä tykkää”, kauppiaat kertovat.

Ahosten perheeseen kuuluvat 7-, 12- ja 14-vuotiaat lapset. Vapaa-ajan täyttävät lasten kanssa puuhastelu ja perhearki sekä mökkeily ja saunominen.