Atte Hyrkäs aloitti kauppiaana Vaasan K-Market Kauppapuistikossa

Hyrkäs toimii jo Neste K -kauppiaana Vaasassa Neste K Raastuvankadulla ja Neste K Sairaskodinkadulla, joten K-Market Kauppapuistikko on hänen kolmas kauppapaikkansa.

– Otin ilolla vastaan uuden kaupan henkilökuntineen. Uudesta kauppapaikasta tulee erinomainen, kun pääsemme tuomaan hyviä käytäntöjä muista kauppapaikoistani ja ajantasaistamaan valikoimia, kertoo Hyrkäs.

– Kolmen kauppapaikan pyörittämisessä tulee totta kai haasteita siinä, miten pystyn olemaan kaikissa kolmessa paikassa asiakkaiden tavoitettavissa. Olemme ajatelleet työnjaon vaimoni Piia Hyrkkään kanssa siten, että olen itse paikalla K-Marketissa ja Neste K Sairaskodinkadulla ja Piia on enimmäkseen Neste K Raastuvankadulla, selittää Hyrkäs.

– Kolmas kauppapaikka auttaa kehittämään itseäni niin K-kauppiaana kuin erityisesti esimiehenä, sanoo Hyrkäs.

– Synergiaetuja tulee olemaan ja lupaan, että nämä synergiahyödyt tulevat näkymään myös asiakkaiden suuntaan. Pystymme tarjoamaan K-Marketin asiakkaille eksklusiivisia etuja, esimerkiksi autopesuja lahjakorttien muodossa. Toisaalta Neste K -asemien asiakkaat saattavat saada valikoimiin paremmin erikoistuotteita, jotka mahdollistaa K-Marketin suuremmat valikoimat, sanoo Hyrkäs.

– K-Market Kauppapuistikossa jatkaa sama tuttu henkilökunta kuin tähänkin asti. Mahdollisesti osa pääsee välillä tuuraamaan myös Neste K -asemille ja vice versa, kertoo Hyrkäs.