Kauppias Veli-Pekka Hussi henkilökuntineen on rakentanut kaupan valikoimia siten, että jokaisessa tuoteryhmässä on sekä lähellä tuotettuja tuotteita että maailmalta löytyneitä erikoisuuksia. Sesongit ovat vahvasti esillä kaikissa tuoteryhmissä.
Uudistetusta kaupasta löytyy muun muassa Makujen maailma -shop in shop, joka tarjoaa eksoottisia makuja ympäri maailman. Osaston hyllyt ovat pullollaan herkkuja Italiasta, Ranskasta, Espanjasta ja Amerikasta.
”Makujen maailma hurmaa vaativammankin kulinaristin. Osaston tuotevalikoima sisältää muun muassa tyypillisiä italialaisia ruokatuotteita tryffelikastikkeesta sahramipastaan ja kaikkea siltä väliltä”, Hussi kertoo.
Juustovalikoima kasvanut entisestään
Juusto-osasto on saanut laajennuksen myötä lisätilaa ja valikoima on kasvanut entisestään erityisesti erikois- ja herkuttelujuustojen osalta.
”Asiakkaat arvostavat tänä päivänä aitoja, puhtaita makuja ja se näkyy myös rasvaisempien juustojen menekin kasvuna. Kevyttuotteita löytyy toki myös, mutta niiden myynti on pikemminkin laskenut. Myös alati lisääntyvä matkailu vaikuttaa juustovalikoimaamme. Asiakkaat haluavat ostaa esimerkiksi aitoa Parmesanjuustoa Italian matkalta palattuaan ja sitähän meiltä löytyy. Ja mitä ei löydy, sitä tilataan”, kauppias lupaa.
K-supermarket Manhattanille on myönnetty Juustokilpi tunnustuksena erityisen hyvin hoidetusta, monipuolisesta ja korkealaatuisesta juustovalikoimasta sekä henkilökunnan juusto-osaamisesta.
K-supermarket Manhattanilla alkaa nyt uusi aikakausi. Kauppias kiittää asiakkaitaan, jotka uskollisesti kävivät koko remontin ajan ostoksilla. Avajaisviikonloppuna Manhattanin käytävät täyttyvät toinen toistaan herkullisemmista 25 konsulenttipisteestä, jotka tarjoavat makuelämyksiä niin läheltä kuin kaukaakin.