Esko ja Nina Valkolan K-Market Ritaharju uudistuu K-Supermarketiksi Oulussa

K-Market Ritaharjua laajennetaan ja se muuttuu K-Supermarketiksi keväällä 2018. Kauppiaina alusta lähtien toimineet Esko ja Nina Valkola jatkavat myös K-Supermarket Ritaharjun kauppiaina.

Muutoksen myötä kaupan valikoima tulee olemaan huomattavasti nykyistä suurempi joka osastolla. Uutena palveluna Esko ja Nina tuovat kauppaan palvelutiskin, josta saa tuoretta lihaa ja kalaa. Myös Herkkutori tulee tarjoamaan monipuolisesti tuoretta joka päivä. Uudistuksen myötä tiskistä saa lämpimän ruoan sekä salaattibaarista runsaan salaattivalikoiman.

”Aiomme kehittää uudesta K-Supermarketista Oulun parhaan ruokakaupan yhdessä asiakkaiden ja henkilökunnan kanssa. Kauppa tullaan jatkossakin tuntemaan hyvästä ja monipuolisesta valikoimasta sekä loistavasta asiakaspalvelusta. Kaupassamme tulet aistimaan mahtavan fiiliksen, joka saa kauppareissusi onnistumaan ja sinut iloiselle mielelle joka kerta”, Esko ja Nina lupaavat asiakkaille.

Esko ja Nina ovat toimineet K-Market Ritaharjun kauppiaina sen avauksesta vuodesta 2012 lähtien. Sitä ennen he toimivat K-Market kauppiaina Pattijoella. Kauppiasharjoittelun Esko suoritti vuonna 2008 K-Citymarket Ruskossa Oulussa.

”Kauppiasurassa kiehtovat haasteet ja yrittäjyyden mukanaan tuoma monipuolinen työnkuva. Yhteistyö asiakkaiden kanssa kaupan kehittämisessä on mielekästä”, Esko sanoo.

K-Market Ritaharju pitää ovensa auki normaalisti lähes koko remontin ajan.

”Laajennustyöt aiheuttavat pientä elämää ulkona ja sisällä ja ylimääräistä ääntäkin tulee. Tulette kuitenkin saamaan palvelua normaaliin tapaan. Tulkaa tutustumaan meihin ja henkilökuntaamme, olemme täällä teitä varten”, Esko ja Nina kannustavat asiakkaita.

Uuteen K-Supermarketiin tarvitaan lisää työntekijöitä ja rekrytoinnit on tarkoitus aloittaa loppusyksystä.

Vapaa-aikanaan Esko Valkola harrastaa metsästystä, kalastusta ja urheilua. Kauppiasparin yhteisiä harrastuksia ovat lenkkeily ja pyöräily. Iso osa vapaa-ajasta kuluu myös perheen 12- ja 14-vuotiaiden poikien jalkapalloharrastuksen parissa.