Haapalat Oulussa myös K-market Neste Oil Iskon kauppiasyrittäjiksi

Oulussa K-market Neste Oil Laanilan kauppiasyrittäjinä toimivat Pasi ja Mari Haapala vetävät nyt myös Oulun K-market Neste Oil Iskoa.

Oulun molemmat K-market Neste Oil -liikenneasemat ovat nyt kokeneiden kauppiasyrittäjien Pasi ja Mari Haapalan hoidossa. Haapalat ovat toimineet K-kauppiaina vuodesta 2000, ensin Oulussa Puolivälinkankaalla, siten Limingan K-marketissa ja Kajaanin K-citymarketissa. Ouluun he palasivat vuonna 2010 Laanilan K-market Neste Oil -liikenneasemalle.

”Molemmat liikenneasemat työllistävät yhteensä noin parikymmentä henkilöä. Kun Iskon liikenneasemaa tarjottiin meille, näimme sen hyvänä mahdollisuutena itsemme ja kauppojemme kehittämisessä. Olemme aina olleet avoimia uusille haasteille”, Pasi kertoo.

Liikenneasemien palveluihin kuuluvat K-marketin päivittäistavarakaupan valikoimat, Quick Wash -autonpesut, Sibyllan hampurilaiset, Veikkauksen ja RAY:n palvelut sekä Nesteen polttoaineet ja öljyt sekä autotarvikkeet. Lisäksi asiakkaita palvelee huippusuosittu Motorest-ravintola.

”Aiomme kehittää lounaspalvelua entistäkin paremmaksi asiakkaiden toiveiden mukaan. Tulemme uudistamaan lounaslistamme sekä päivittämään molemmat asemat vastaamaan tämän hetken tarpeita”,Pasi lupaa .