Hulkot ottavat aprillipäivänä Oulun K-Market Torinrannan kolmanneksi kaupakseen

Kaija ja Jari Hulkko ottavat aprillipäivänä Oulun K-Market Torinrannan kolmanneksi kaupakseen. Hulkoilla on K-kauppiasuraa 20 vuoden verran ja heidän muut kauppansa Oulussa ovat K-Market Knuutilankangas ja K-Market Isterintie.

Hulkot kertovat, että heille tarjoutui mahdollisuus päästä kauppiaaksi myös kaupungin ydinkeskustaan. ”Nykyiset K-Marketimme ovat lähiössä ja keskustan kauppa on erityyppinen mutta ruoka edellä sielläkin mennään”, Jari lupaa.

K-Market Torinrannassa korostuvat nopea ja vaivaton ostaminen ja take away-tuotteet. ”Asiakaspalveluun ja asiakastoiveiden toteuttamiseen panostamme, kesällä meiltä voi hankkia vaikka piknikeväät mukaan. Kolme kauppaa helpottaa myös tuotetoiveiden toteuttamista. Mikään myyntierä ei ole liian suuri, kun sen voi jakaa tarvittaessa useamman kaupan kesken”, Hulkot kertovat.

K-Market Torinrannassa on oheispalveluina Veikkauksen On Line-palvelut sekä Matkahuollon ja Schenkerin pakettipalvelut.

K-Market Torinrannan henkilökunta, neljä työntekijää, siirtyy Hulkkojen palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Kaikkiaan Hulkoilla on kolmessa kaupassa yhteensä 12 työntekijää heidän itsensä lisäksi.