K-kauppiasliiton vuosikokous 2018 kuvina

Clarion Hotel Helsingissä 14.4.2018 pidettyyn K-kauppiasliiton vuosikokoukseen osallistui reilusti yli 350 K-kauppiasta puolisoineen. Liiton puheenjohtajaksi valittiin kauppias Toni Pokela ja varapuheenjohtajaksi kauppias Jussi Perälä.

Keskon pääjohtaja Mikko Helander summasi omassa puheenvuorossaan Keskon viime vuoden sekä painotti mm. kauppakohtaisen liikeidean tärkeyttä.

Iltapäivän moderaattorina toimi kokenut puhealan konkari André Nöel Chaker, joka johdatteli K-yleisön kuuntelemaan kahta mielenkiintoista kauppiaskeskustelua. Omia oivalluksiaan kauppiaana toimimisesta kertoivat iltapäivän aikana K-Citymarket Eastonin Mika Timonen, K-Supermarket Mustapekan Jouni Ekholm, K-Market Saarenkylän Sanna Vuorenmaa sekä K-Market Puulantorin kauppias Eleonoora Karlsson-Seppänen. Asiakaspalvelu ja digitarinat olivat puolestaan aiheena K-Rauta Kuninkojan Sami Aallon, K-Rauta Lohjan Jyri Metsälän, Intersport Eräurheilun Jarkko Miininin sekä Kookenkä Kampin Jyrki Aallon puheenvuoroissa.

Päivän aikana jaettiin valtiovallan huomionosoitukset, kunnia-, ansio- ja toimintamerkit, huomioitiin uudet diplomikauppiaat ja kasvattajakauppiaat sekä palkittiin Mestarikouluttajat stipendillä.

Kauppiasilta huipentui Sami Hintsasen johdolla Tartu mikkiin -ohjelmanumeroon, jossa K-kauppiaat esittivät suosikkikappaleitaan. K-illan upeista esityksistä vastasivat Saija ja Juha Happonen, Johanna Heinonen, Eero Kallio, Mari Jolanki, Eveliina Perälä ja Luisa Metsälä.

Lue lisää vuosikokousviikonlopusta 25.4. ilmestyvästä Kauppias-lehdestä.

Kuvat: Mikko Käkelä ja Pekka Lähteenmäki.