K-Market Häijään Hotasille kaksi uutta K-Marketia Sastamalassa

K-Market Häijään kauppiaat Jari (53) ja Katriina Hotanen (55) ottavat tammikuun puoliväliin mennessä vastuulleen myös Vammalan ja Raivion K-Marketit. K-Market Vammalaan avataan vielä tämän vuoden puolella salaattibaari.

”Panostamme uusissa kaupoissamme erityisesti nopeuteen ja helppouteen. Lisäksi haluamme pikaisesti keskusteluyhteyteen asiakkaiden kanssa, jotta pääsemme muokkaamaan tuotevalikoimaa asiakkaiden mieleiseksi”, K-kauppias Jari Hotanen sanoo.

K-Market Vammalan palveluvalikoimaa Hotaset vahvistavat vielä tämän vuoden aikana salaattibaarilla. Molemmista kaupoista löytyvät myös Matkahuollon pakettipalvelu, Veikkauksen pelit ja Osta & Nosta -käteisnostopalvelu. K-Market Vammalaan on ensi vuoden loppupuolelle suunnitteilla täysimittainen remontti.

Hotaset ovat toimineet K-Market Häijään kauppiaina vuodesta 2008, ja jo sitä ennen K-ryhmän palveluksessa eri tehtävissä 20 vuoden ajan.

”Meillä on siis K-Market Häijäässä kymmenvuotisjuhlat tulossa. Yrittäjyys on sydäntä lähellä ja kauppiaana saa tehdä asioita omalla tavallaan”, Jari sanoo.

K-Market Vammala on entinen Valintatalo ja K-Market Raivio entinen Siwa. Kaupat työllistävät yhteensä lähes 15 kaupan ammattilaista. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Hotasten perheeseen kuuluvat neljä lasta, seitsemän lastenlasta sekä kissa ja koira. Jarin harrastuksiin kuuluvat golf ja painonhallinta, muutoin kauppiaspari viihtyy hyvin kotona.