K-Market Kaipola Jämäsässä saa kauppiaan Mika Lindeqvististä

K-Market Kaipola saa tammikuussa kauppiaan, kun K-Market Viljaa vetävä Mika Lindeqvist ottaa kaupan toiseksi pisteekseen.

”Kaipolassa on mahtava ammattitaitoinen henkilökunta. Kauppa on kylän sydän, ja kehitämme sitä jatkossakin kyläkauppahengessä. Muokkaamme myös valikoimaa asiakkaiden toiveiden mukaiseksi. Olemme kehittäneet Viljassa useita omia tuotteita, ja aiomme tuoda niitä myös Kaipolaan”, K-kauppias Mika Lindeqvist sanoo.

Mika Lindeqvist aloitti kauppiaana K-Market Viljassa pari vuotta sitten. Ennen kauppiasuraansa Mika ehti muun muassa työskennellä 10 vuotta poliisina.

”Tämän työn suola ovat ihmiset. Myös yrittäjän vapaus ja vastuu kiehtovat: kauppiaana on mahdollisuus kehittää kauppaa asiakkaidensa näköiseksi”, Mika sanoo.

K-Market Kaipola työllistää neljä kaupan alan ammattilaista, jotka siirtyvät Mikan palvelukseen vanhoina työntekijöinä. K-Market Kaipola on entinen Siwa. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Kotoa kauppiaalta löytyy kolme harrastavaa kouluikäistä lasta, ja vapaa-aika kuluu lasten harrastusten parissa. Mikan omiin harrastuksiin kuuluvat intohimoinen jääkiekkoharrastus, metsästys, kalastus ja kesäisin moottoripyöräily.

Mika Lindeqvistin K-Marketit Jämsässä:

• K-Market Vilja (os. Kenraalintie 9, Jämsänkoski)
  • 8.1.2017 alkaen: K-Market Kaipola (os. Kauppakatu 8, Kaipola)