K-Supermarket Torikulman Savolaisille toinen K-kauppa Iisalmessa

K-Supermarket Torikulman kauppiaat Juuso ja Anni Savolainen ottavat joulukuun alusta vastuulleen myös K-Market Makkaralahden. Tuore leipä ja kala saavat mukavassa kyläkaupassa vahvemman sijan.

”K-Marketin sijainti on hyvä ja edellytykset entistä paremmalle ruokakaupalle loistavat. Aiomme vahvistaa uudessa kaupassamme erityisesti tuoreen leivän ja kalan valikoimia. Lähdemme yhdessä asiakkaiden ja henkilökunnan kanssa rakentamaan kaupasta mukavaa kyläkauppaa”, K-kauppias Juuso Savolainen sanoo.

Vuonna 2003 kauppiasyrittäjinä aloittaneet Savolaiset ovat toimineet kolmessa ketjussa, K-Marketissa, K-Supermarketissa ja K-Citymarketissa. Juuso ja Anni ovat molemmat koulutukseltaan kauppatieteiden maistereita ja Anni lisäksi oikeusnotaari.

”Kauppiasurassa meitä kiehtovat työn monipuolisuus ja ihmiset. Molemmissa kaupoissamme mottonamme on ’ilo palvella'”, neljännen polven kauppias Juuso sanoo.

Savolaiset työllistävät kaupoissaan yhteensä 22 kaupan alan ammattilaista. K-Market Makkaralahti on entinen Siwa. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Savolaisilla on kouluikäiset lapset, joiden jalkapallo- ja taitoluisteluharrastukset pitävät perheen virkeänä. Koko perheen yhteisiä harrastuksia ovat myös kalastus ja luonnossa liikkuminen.

Juuso ja Anni Savolaisen K-ruokakaupat Iisalmessa:

• K-Supermarket Torikulma (os. Satamakatu 10)
  • 4.12.2017 alkaen: K-Market Makkaralahti (os. Kaarikatu 18)