Erityisesti asiakkaat kokivat saavansa hyvää palvelua kaupan palvelutiskiltä ja osastoilla. Myös kokemus kassalla saatavasta palvelusta on entisestään parantunut viime vuoteen verrattuna.
Asiakkaiden kassapalveluista antamissa avoimissa kommenteissa kiiteltiin erityisesti nuorta miestä, joka aina jutustelee ja hymyilee asiakkaille. Hän on Jari ja on työskennellyt K-supermarket Vihdissä 1,5 vuotta.
Palvelutiskin lisäksi asiakkaat kokivat myös kaupan muut tuoreosastot valikoimiltaan aiempaa paremmiksi. K-supermarket Vihdissä on runsaasti myynnissä paikallisten lähituottajien tuotteita, mistä asiakkaat antoivat kaupalle myönteistä palautetta. Myös kaupan siisteyttä kiitettiin.
K-supermarket Vihdin kauppiaspari Timo Laukkanen ja Juulia Kuikka iloitsevat asiakkaiden kaupasta antamista positiivisista arvioista ja kiittävät niistä myös ammattitaitoista henkilökuntaansa.
”Asiakkaiden antama palaute kertoo, että tekemämme työ kantaa hedelmää ja kaupassamme on kiva käydä. Toki saimme tutkimuksesta palautetta myös asioista, joissa voimme vielä parantaa toimintaamme, joten tästä on hyvä jatkaa ensi vuonna”, Laukkanen kertoo.
Timo Laukkanen ja Juulia Kuikka ovat toimineet K-supermarket Vihdin kauppiaina sen avaamisesta, vuodesta 2011 lähtien.