Markko ja Anne Kiiveri myös K-Market Kyröskosken kauppiaiksi

K-Supermarket Hämeenkyrön kauppiaat Markko (40) ja Anne (39) Kiiveri aloittavat joulukuussa myös K-Market Kyröskosken kauppiaina.

Tammikuussa 2018 K-Market Kyröskoski tullaan uudistamaan kokonaan. Uusi kauppiaspariskunta haluaa panostaa erityisesti valikoimien monipuolisuuteen ja tuoreuteen, tuotteiden saatavuuteen sekä nopeaan asiointiin. Kiireisille asiakkaille on tarjolla runsas mukaan otettavien To Go -tuotteiden valikoima. Kaupasta saa myös Postin ja Matkahuollon palvelut.

”Haluamme tarjota parasta palvelua paikkakunnalla ja toivommekin asiakkailta tuotetoiveita ja ehdotuksia, miten voimme tehdä kaupasta juuri heidän tarpeisiinsa sopivan”, sanovat Markko ja Anne.

K-Market Kyröskoski työllistää kahdeksan kaupan alan ammattilaista, jotka siirtyvät vanhoina työntekijöinä uusien kauppiaiden palvelukseen.

Sekä kokin että restonomin tutkinnot suorittanut Markko Kiiveri on toiminut K-kauppiaana jo vuodesta 2004 lähtien Vaasassa ja Laihialla ja vuodesta 2008 alkaen K-Supermarket Hämeenkyrössä.

Kiiverien perheeseen kuuluvat lapset Viivi ja Vertti. Vapaa-aikanaan kauppias viihtyy erilaisten urheiluharrastusten, esimerkiksi vetouistelun, hiihdon ja jalkapallovalmennuksen, parissa.