Niina Sevón Maskuun avattavan uuden Neste K -liikenneasema Rivieran kauppiaaksi

Ensimmäinen uudisrakenteinen Neste K -liikenneasema avautuu valtatie 8:n Humikkalan liittymään, Rivieran yritysalueen viereen marraskuussa. Uuden liikenneaseman kauppiaaksi tulee Niina Sevón (37) Uudestakaupungista.

Niina Sevón on työskennellyt koko työuransa päivittäistavarakaupan alalla ja toiminut vuodesta 2013 lähtien kauppiaana K-Market Herkkusatamassa Uudessakaupungissa.

– On kiehtovaa päästä näkemään ja kokemaan myös ravintolamaailmaa päivittäistavarakaupan lisäksi sekä toteuttaa yhä enemmän itseään ja rakentaa uudesta kauppapaikasta omannäköinen ja -oloinen, iloitsee Niina Sevón.

Uusi Neste K Riviera -liikenneasema tulee työllistämään noin 25 henkilöä. Niina lupaa yhdessä henkilökunnan kanssa rakentaa kehittyvälle alueelle vetovoimaisen liikenneaseman, joka tarjoaa paikallisille asukkaille lähikauppa- ja ravintolapalvelut sekä toimii kauempaa tuleville hyvän ruuan ja parhaan palvelun pysähdyspaikkana.

– Teemme liikenneasemasta paikan, jonne on kiva tulla päivittäin tai poiketa satunnaisesti. Palvelemme reippaalla ja iloisella otteella ottaen huomioon kaikki asiakkaiden liikenneaseman eri osa-alueisiin liittyvät tarpeet, Niina sanoo.

Niinan perheeseen kuuluu puoliso Mika Sevón (50), hänen lapsensa ja koira. Mika auttaa oman yrityksensä pyörittämisen ohella myös liikenneaseman töissä. Vapaa-aikaansa Niina viettää hevosharrastuksen parissa.