Tuomas ja Heidi Hyytisen Neste K Teiskontie Suomen paras

Vuoden 2017 parhaaksi Neste K -liikenneasemaksi on valittu Tampereen Neste K Teiskontie kauppiainaan Tuomas ja Heidi Hyytinen. Palkinnon perusteina olivat onnistuminen asiakastyytyväisyydessä, myynnin kehityksessä sekä erinomaiset onnistumiset ravintolakokonaisuuden toteutuksessa. Erinomaiset ja spontaanit asiakaspalautteet olivat tärkeässä roolissa voittajaa valittaessa.

Suomen paras Neste K -liikenneasema on valittiin nyt ensimmäistä kertaa.

Neste K Teiskontien kauppias Tuomas Hyytinen on tyytyväinen saamastaan tunnustuksesta:

”Palkinto on osoitus liikenneasemamme liikeidean toimivuudesta ja varsinkin henkilökunnan erinomaisesta työstä. Teiskontiellä olemme kiinnittäneet valtavasti huomiota ravintolamme laadukkuuteen, mutta uskon voiton tulleen monista pienistä onnistumisista.”

Raati painotti voittajan valinnassa asiakastyytyväisyyden roolia. Neste K Teiskontien arviointikriteeristössä mainitaan mm seuraavaa:

”Neste K Teiskontien ruokakaupan puoli on aina siisti ja kampanjoiden tarjoukset ovat esillä. Teiskontien harjoittaa ravintolatoimintaa parhaiten koko ketjussa, unohtamatta valtavan suosion saanutta lounasmyyntiä. Asemalla on käytössä uudistettu Neste K ‑ravintolakonsepti, jota noudatetaan tinkimättömästi. Teiskontie saa hyvästä ruoasta paljon spontaaneja positiivisia asiakaspalautteita. Palveluvitriini on aina tuotteiltaan runsas ja tuotteet ovat myös tuoreita.”

”Palkinto antaa eväitä ja motivaatiota kehittää liikenneasemaa vieläkin paremmaksi, ainakin nykyinen taso on pidettävä yhtä korkeana. Saimme juuri toisen liikenneaseman, Neste K Hatanpään, jonne kopioimme kaikki Teiskontien hyvät käytännöt”, totetaa Hyytinen.

Kunniamaininnat Espooseen, Vantaalle sekä kaksi Jyväskylään

Palkintogaalassa jaettiin myös tunnustukset eri osa-alueilla kunnostautuneille Neste K -asemille. Kriteereinä olivat menestyminen muita Neste K -liikenneasemia paremmin kyseisen liiketoiminta-alueen asiakastyytyväisyydessä ja kaupanteossa.

– Paras ravintola -tunnustus myönnettiin Jyväskylän Neste K Kirrille kauppiaanaan Marit Mertsalmi.
– Paras kahvila -tunnustus myönnettiin Jyväskylän Neste K Savelalle kauppiaanaan Keijo Asikainen.
– Paras ruokakauppa -tunnustus myönnettiin Vantaan Neste K Rajatorpalle kauppiaanaan Petri Lahti.
– Paras Quick Wash -autopesu tunnustus myönnettiin Espoon Neste K Viherlaaksolle kauppiaanaan Kimmo Kronlund.