Tuukka ja Milla Uusitalo Intersport Jyväskylä keskustan uusiksi kauppiaiksi

Tuukka (43) ja Milla (35) Uusitalo aloittivat Intersport Jyväskylän keskustan kauppiaina 9.11.2017. He lupaavat olla uskottava ja luotettava urheilukauppa, jossa saa asiantuntevaa ja ihmisläheistä asiakaspalvelua.

Jyväskylän keskusta on Uusitalojen kauppiasuran ensimmäinen kauppapaikka. Tuukka on tehnyt uraa Intersportin lisäksi Budget Sport -ketjussa, mm. Budget Sport Espoon ja viimeisimpänä Budget Sport Jyväskylän myymäläpäällikkönä. Millan uralle mahtuu kokemusta mm. Vantaalta Jumbon Intersportista ja Tammiston Budget Sportista.

”Meillä on valikoimissa laadukkaat merkkituotteet ja kattava huoltopalvelu. Haluamme erottua ihmisläheisellä palvelulla ja kuuntelemalla asiakasta. Pyrimme täyttämään asiakkaiden toiveita aina mahdollisuuksien mukaan. Tulkaa rohkeasti juttelemaan ja tutustumaan kauppaamme”, kauppiaat toivottavat.

Uusitalojen perheessä asuu vakituisesti Millan kaksi lasta ja Tuukan murrosikäinen poikakin vierailee säännöllisesti. Perheen yhteisiin harrastuksiin kuuluvat luistelu, laskettelu, leffat ja pelit. Molemmat vanhemmat harrastavat Crossfittiä.