Vuoden 2020 K-Rauta on kauppias Tommi Rauman K-Rauta Lahdesjärvi

K-Rauta-ketjussa palkitaan vuosittain parhaiten menestyneitä kauppoja. Vuoden 2020 K-Raudaksi valittiin K-Rauta Lahdesjärvi Tampereelta. Kauppias Tommi Rauma kertoo menestyksen salaisuudeksi sitoutuneen henkilökunnan ja toiminnan kehittämisen asiakastoiveiden mukaisesti.

K-Rauta Lahdesjärven kauppias Tommi Rauma otti tunnustuksen vastaan iloisen yllättyneenä. ”Tämä on aivan huikea juttu. Iso kiitos huipulle ja sitoutuneelle porukalleni”, Rauma sanoo ja jatkaa: ”Tänä päivänä palvelulla, ammattitaidolla ja tuotteiden hyvällä saatavuudella on ratkaiseva merkitys kaupankäynnissä. Näissä me olemme ilokseni onnistuneet.”

K-Rauta Lahdesjärvellä on noin 40 työntekijää. Kauppa palvelee niin kuluttajia kuin yritysasiakkaita. Palkittu K-Rauta keskittyy jatkossakin palvelun ja tuotevalikoiman kehittämiseen yhdessä asiakkaiden kanssa. ”Tunnustus antaa velvollisuuden jatkaa hyvää työtä ja haluamme olla asiakkaiden luottamuksen arvoinen myös jatkossa”, Rauma sanoo.

Vuoden 2020 K-Rauta -tunnustukset julkistettiin 30. lokakuuta. Vuoden K-Raudan valintaperusteina olivat asiakastyytyväisyys, henkilöstötyytyväisyys, tuotevalikoiman kehittäminen ja myynnin mittarit.