K-Team Päivillä mahtava meininki aamusta iltaan

K-Team Päiville Helsingin Messukeskukseen kokoontui 4.11. lähes 6 500 osallistujaa ja 130 yhteistyökumppania. Supersuosittu tapahtuma oli loppuunmyyty.

Heti aamusta pirteästi starttaava ammattitapahtuma oli täynnä mielenkiintoista ohjelmaa kaikille aisteille. Trendikkäitä uutuustuotteita pullollaan olleet Ammattimessut, K-lavan virikkeelliset puheenvuorot, viihdemaailman tähdet ja ajankohtainen kattaus uutuusmakuja tarjosivat energiabuustauksen, josta riitti kotiinkin vietäväksi. Ja jälleen kerran, K-ryhmän mahtava K-henki nousi päivän kantavaksi tunnelmaksi.

Tänä vuonna Suomen itsenäisyyden juhlavuosi antoi tapahtumalle oman sinivalkoisen leimansa. Monille, kuten kuvassa poseeraaville työkaveruksille, K-Team Päivät on vuoden yhteinen kohokohta. Suomi-lätkäpaita oli nilsiäläisen K-Supermarket Artomarketin porukalle itsestäänselvä sinivalkoinen valinta.

Ammattimessuihin tutustui myös Keskon pääjohtaja Mikko Helander puolisoineen K-kauppiasliiton puheenjohtaja Toni Pokelan ja varapuheenjohtaja Jussi Perälän sekä toimitusjohtaja Jaana Hertsbergin seurassa.

Katso Ammattimessujen tunnelmia videolta.

K-lavalla palkittiin K-duuni 2017 -voittajat: K-ryhmän Vuoden nuorten työllistäjäksi kauppias Juuso Österman (oik.) K-Supermarket Eurajoen Portista ja K-yhmän Vuoden nuoreksi työntekijäksi Joni Koivisto (vas.) K-Market Tahmelasta Tampereelta. Palkinnot luovutti K-kauppiasliiton puheenjohtaja Toni Pokela.

Kuvat: Kalle Parkkinen

Lämpimät kiitokset kaikille K-Team Päivien osallistujille ja järjestelyistä vastanneille!

Katso myös 24.11. ilmestyvästä Kehittyvästä Kaupasta monipuolinen katsaus K-Team Päivien tunnelmiin.