Yhteistyö kukoistaa K-Kampuksella

Jaa

Pirkka-tuotteiden kanssa töitä tekevä Päivittäistavarakaupan Omat brändit -tiimi osaa hyödyntää K-Kampuksen tarjoaman hyvän työpäiväkokemuksen.

HELSINGIN KALASATAMA heräilee syysaamun hämärässä. Ruuhkaa ei vielä ole, mutta työpäiväänsä aloittavien ihmisten virta metroasemalla tiivistyy pikkuhiljaa. K-Kampuksella työpäiväänsä aloittavat myyntipäällikkö Teemu Karjalainen ja myyntisuunnittelija Minna Hietanen pakkaavat tuote-esittelypöydät ja näytteet autoon ja Minna lähtee Finlandia-talolle. Siellä järjestetään Luomuelintarvikepäivä, jossa Pirkka-sarjan uusia luomutuotteita esitellään ruoka- alan asiantuntijoille.

Pirkka-tuotteiden myynninedistämisestä ja myyntiedustajakentän toiminnasta vastaavan Karjalaisen työpäivä jatkuu Kampuksella. K-Kampus on 1 800 K-ryhmäläisen työpaikka, moderni ja energiatehokas toimitalo. Seitsemän kerrosta, erilaiset työskentelyalueet, 1 200 työpistettä, neljä työkahvilaa ja sata neuvottelutilaa ovat kaikkien Kampuksella työskentelevien vapaassa käytössä.

Karjalainen on valinnut tämänpäiväisen työpisteensä sen perusteella, että hän tarvitsee ison tietokonenäytön. Hän laatii K-Trainee Teppo Äijäsen kanssa myyntiohjelmaa, joka asettaa raamit Pirkka-myyntiedustajien työlle: mitä myydään, mitkä ovat tavoitteet ja millaisia tarjouksia jaksolla K-ruokakaupoille tarjotaan.

OMAT BRÄNDIT -TIIMIN yhteen työpäivään Kampuksella mahtuu vaikka mitä kiinnostavaa. Yhteistyön kynnys on Kampukselle muuttamisen jälkeen madaltunut eri yksiköiden ja toimialojen välillä, kun työtä voidaan tehdä aidosti kasvotusten. Kampuksella K-ryhmän strateginen tavoite ”Yksi yhtenäinen K” toteutuu juuri arkisissa kohtaamisissa.

TEKSTI Niina Mälkiä / KUVA Pekka Lähteenmäki

 

Lue mielenkiintoisesta käytännön tiimityöstä K-Kampuksella 24.10. ilmestyvästä Kehittyvästä kaupasta.