Yhdessä hyvällä meiningillä

K-kauppiasliiton järjestämät vuotuiset K-Team Päivät olivat jälleen huikea menestys ja onnistunut yhdistelmä monipuolista ajankohtaista tietoa ja tasokasta viihdettä. Yli 7 500 K-ryhmäläistä ja yhteistyökumppania pääsi yhdessä kokemaan upean hyvän mielen päivän.

Kahteen kerrokseen laajentuneet Ammattimessut tarjosivat komean kattauksen ruokaa, rautaa ja autoja. Messujen sydämenä sykki K-ryhmän ajankohtaisia hankkeita esitellyt K-Tori, ja sen ympärille levittäytyi toinen toistaan inspiroivampia päivittäistavarakaupan kumppaneiden osastoja. Rakentamisen ja talotekniikan uutuuksiin tutustuttiin omalla upealla alueella.

Päivällä K-lavalla julistettiin ja kukitettiin K-Duuni-kilpailun voittajat, K-ryhmän Vuoden työnantajakauppias ja Vuoden työntekijä. Lavalla kuultiin myös alojensa asiantuntijoiden mielenkiintoisia tietoiskuja. Illalla vaihdettiin vapaalle ja nautittiin suomalaisten tähtiartistien – illan pääesiintyjänä Laurin Tähkän – huikeista esiintymisistä.

TEKSTI Toimitus/ KUVA Pekka Lähteenmäki

Lue ja katso kuvakavalkadit K-Team Päivistä, Ammattimessuista ja K-Lavan ohjelmasta digilehdestä 11/19