Ilmoita ja tilaa

Kehittyvä kauppa on K-kauppiasliiton kustantama K-kaupan ammattilehti, jonka tehtävä on rakentaa K-ryhmäläisten ammatti-identiteettiä, kehittää ja vahvistaa osaamista, virittää inspiraatiota, tarjota hyötytietoa ajankohtaisista aiheista ja trendeistä sekä lisätä K-ryhmäläisten yhteenkuuluvuutta.

Kehittyvän kaupan pääkohderyhmänä ovat K-kauppojen henkilökunta ja K-kauppiaat, ja lehti menee jokaiseen K-kauppaan. Se löytyy kauppiaan työpöydältä ja sitä luetaan henkilökunnan kahvihuoneessa. Kauppiaat tilaavat lehteä myös henkilökunnalleen kotiin. Kehittyvää kauppaa lukevat myös muut K-ryhmäläiset, yhteistyökumppanit ja eri sidosryhmät.

Ilmoita lehdessä

Maan kattavin ketju yhdessä paketissa.

Katso lisätietoa ja tutustu Mediaoppaaseen 2024.

Soita meille, kun haluat kuulla lisää K-ruokakauppojen tuoteryhmäkohtaisesta ilmoitustutkimuksesta.

Mediatiedot

Kehittyvä kauppa / Mediakortti 2024

Antti Koivula
Myyntipäällikkö
antti.koivula@k-kauppiasliitto.fi
Tommi Tanhuanpää
Markkinointipäällikkö
tommi.tanhuanpaa@k-kauppiasliitto.fi
Essi Etholén
Assistentti
Aineistot
essi.etholen@k-kauppiasliitto.fi

Tilaa Kehittyvä kauppa

Tiedustelut: Essi Etholén, 044 344 5591, essi.etholen@k-kauppiasliitto.fi

K-kauppias, voit hallinnoida tilauksiasi omalle henkilökunnalle Kauppiassivujen puolella kirjautumisen jälkeen.

Luottamuskauppiasehdokkaat vuodelle 2024

Lauantaina 23.3. pidettävissä toimialayhdistysten ja K-kauppiasliiton vuosikokouksissa päätetään uusien ketjujohtokuntien, toimialayhdistysten hallitusten ja K-kauppiasliiton hallituksen kokoonpanot. Katso ehdotukset luottamuskauppiaiksi.

Pieni suuri teko: Kauppiaan idea tuo iloa pienten lasten kauppakäynteihin

Turun K-Market Kirstinpuiston ovensuussa pienempiä asiakkaita tervehtii rivistö K-mopoja ja Pirkka-keppihevosia. Heidi Carrassin 3-vuotias tytär Minea käyttää menopelejä jokaisella kauppakäynnillä. – Nämä lelut ovat olleet meille arki-iltojen pelastus. Tännehän halutaan silloinkin, kun meillä ei ole mitään ostettavaa, Carrassi naurahtaa.