Tietosuoja

K-kauppiaiden/K-seniorikauppiaiden ja heidän puolisoidensa henkilötiedot käsitellään osana K-kauppiasliiton jäsenrekisteriä, johon liittyvään tietosuojaselosteeseen voit tutustua täällä.

Kehittyvä kauppa

Kehittyvä kauppa -lehden tilaajarekisteri vastaa EU:n tietosuoja-asetuksen vaatimuksia. Lehden tilaajien henkilötiedot, kuten nimet ja sähköpostiosoitteet, säilytetään turvallisesti ja suojataan asianmukaisesti.

Voit tutustua Kehittyvän kaupan tietosuojaselosteeseen täällä.

Verkkosivuston evästekäytännöt

Jos hyväksyt kaikki evästeet, mahdollistat sivustojen kehittämisen näillä osa-alueilla:

Analytiikka

Markkinointi

Evästeiden avulla K-kauppiasliitto voi kohdentaa markkinointiviestintää sivustollaan käyneille käyttäjille. Tällöin jaamme kumppaneillemme tietoa tavasta, jolla käytät palveluamme. K-kauppiasliiton kumppaneita ovat mm. Google ja Meta.

Mieltymykset

Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.

Luokittelemattomat

Välttämätön

Lisätietoja:
Mikko Ahtola, etunimi.sukunimi@k-kauppiasliitto.fi

Luottamuskauppiasehdokkaat vuodelle 2024

Lauantaina 23.3. pidettävissä toimialayhdistysten ja K-kauppiasliiton vuosikokouksissa päätetään uusien ketjujohtokuntien, toimialayhdistysten hallitusten ja K-kauppiasliiton hallituksen kokoonpanot. Katso ehdotukset luottamuskauppiaiksi.

Pieni suuri teko: Kauppiaan idea tuo iloa pienten lasten kauppakäynteihin

Turun K-Market Kirstinpuiston ovensuussa pienempiä asiakkaita tervehtii rivistö K-mopoja ja Pirkka-keppihevosia. Heidi Carrassin 3-vuotias tytär Minea käyttää menopelejä jokaisella kauppakäynnillä. – Nämä lelut ovat olleet meille arki-iltojen pelastus. Tännehän halutaan silloinkin, kun meillä ei ole mitään ostettavaa, Carrassi naurahtaa.