K-kauppiasliiton vuosikokous 1.4.2017 kuvina

Helsingissä hotelli Clarionissa 1.4.2017 pidettyyn K-kauppiasliiton vuosikokoukseen osallistui noin 250 K-kauppiasta puolisoineen. Liiton puheenjohtajana jatkaa toista kauttaan kauppias Toni Pokela, liiton varapuheenjohtajaksi toiseksi kaudeksi valittiin kauppias Jussi Perälä. Päivän aikana jaettiin kunnia-, ansio- ja toimintamerkit ja huomioitiin uudet diplomikauppiaat ja kasvattajakauppiaat sekä palkittiin Mestarikouluttajat stipendeillä.

Keskon pääjohtaja Mikko Helander summasi omassa puheenvuorossaan Keskon viime vuoden sekä painotti K-kauppiasyrittäjyyden merkitystä koko K-ryhmän menestymisen kannalta.

Koripallojoukkueen päävalmentaja Henrik Dettmann paljasti omassa puheenvuorossaan voittajajoukkueen reseptin.

Kauppiasilta huipentui Sami Hintsasen johdolla kauppiaiden Tartu mikkiin -ohjelmanumeroon, jossa kauppiaat esittivät suosikkikappaleitaan livebändin säestyksellä. Unohtumattoman illan esityksistä vastasivat Mika Kuusela, Luisa Metsälä, Jukka Heikkinen, Raisa ja Sauli Silfer, Jyrki Koenkytö ja Juuso Hemminki.

Lue lisää vuosikokousviikonlopusta 11.4. ilmestyvästä Kauppias-lehdestä sekä katso VIDEO.