Vuosikokous 2018

K-kauppiasliiton ja toimialayhdistysten vuosikokoukset pidetään Clarion Hotel Helsingissä 13.–14.4.2018. Tule vaikuttamaan, kuulemaan näkemyksiä tulevaisuudesta sekä viihtymään kauppiasporukassa.

Ilmoittautuminen viikonlopun ohjelmaan alkaa helmikuussa näillä sivuilla.

Ilmoittautumiset ottaa vastaan CWT Finland. Ilmoittautumisiin ja laskutukseen liittyviin kysymyksiin lisätietoja saat numerosta 0205 615 562 tai kkl@cwt-me.com

Viikonlopun ohjelma:

Perjantai 13.4., vapaamuotoinen ohjelma

Pakohuonepelit Helsinki Escape Roomissa Kampissa (Köydenpunojankatu 4; reilun 5 minuutin kävelymatka Clarionilta). Peliajat alkavat klo 14, 15.30 ja 17. Pakohuonepeliä pelataan teemahuoneessa, jossa 2-6 hengen joukkue yrittää päästä ulos huoneesta 60 minuutissa. Peli soveltuu kaikille, etkä tarvitse mukaasi muuta kuin luovuutta, loogista ajattelua ja hyvän porukan. Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus tutustua kollegoihisi ihan uudella tavalla!
Huoneita on viisi ja jokaiseen mahtuu enintään kuusi pelaajaa. Huoneet on varattu meille yksityiskäyttöön, ja jokaiseen peliaikaan otetaan 30 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Joukkueet jaetaan huoneisiin paikan päällä ennen pelien alkamista. Lisätietoja: http://www.amazed.fi/

Uusien kauppiaiden tapaaminen Clarion Hotelin SkyRoomin Ulappa-kabinetissa klo 18–19. Mukaan ovat tervetulleita kaikki 2017–18 aloittaneet kauppiaat.

Illallinen Clarion Hotelin Kitchen & Table-ravintolassa klo 19–21. Pukukoodi: smart casual.
Ei järjestettyjä jatkoja.

Lauantai 14.4., vuosikokouspäivä

11.00 alkaen                               kokouskahvia tarjolla (2.krs)
11.30–12.00                                ketjujen vuosikokoukset
12.00–13.00                                lounas
13.00–13.30                                yhdistysten vuosikokoukset
14.00–17.00                                K-kauppiasliiton vuosikokous

Kokouspäivän pukukoodi: smart casual.

Iltajuhla alkaa klo 19.30 Clarion Hotelin kokouspuolen juhlasalissa (3.krs). Pukukoodi: juhlava pukeutuminen.

Ohjelmassa Sami Hintsasen juontama kauppiaiden Tartu mikkiin, jossa kauppiaat pääsevät lavalle esittämään suosikkikappaleitaan livebändin säestyksellä. Ilmoittaudu pian, sillä mukaan mahtuu 8 nopeinta. Tieto mukaan pääsystä ja valittavista biiseistä tulee viikolla 12, omiakin ehdotuksia voi esittää. Harjoitukset lauantaipäivän aikana.

Ilta jatkuu bilebändin ja dj:n säestyksellä kello kahteen saakka.

Majoitukset

Majoitusvaraukset tehdään suoraan hotellille, tunnus ”K-kauppias”.

Huom! Majoitusvaraus ei ole ilmoittautuminen, käythän merkitsemässä osallistumisesi viikonloppuun ilmoittautumislinkin kautta.

Hinnat (sama hinta 1hh tai 2hh):

standard           102 € / vrk
superior            122 € / vrk
deluxe               182 € / vrk
sviitti                  520 € / vrk

Majoitushinta sisältää Clarion-aamiaisen sekä Top Floor-asiakassaunojen, uima-altaan ja kuntosalin käytön.

Kiintiö on varattu meille 1.4.2018 saakka, sen jälkeen huoneet vapautuvat yleiseen myyntiin.

Pysäköinnistä

Hotellin parkkipaikat löytyvät Rokkiparkista (osoite Välimerenkatu 12), lisätietoja: http://www.jatkasaarenpysakointi.fi/. Paikkoja ei voi varata etukäteen, kannattaa suosia julkisia kulkuvälineitä. Raitiovaunu (nrot 6T ja 7) tulee ihan hotellin eteen ja sen kyytiin pääsee näppärästi Rautatieaseman ja kauppakeskus Kampin viereisiltä pysäkeiltä.

Viikonlopun hinta 60€/hlö (+alv 24 %) sisältää perjantain ja lauantain buffet-illalliset ruokajuomineen sekä molempien päivien ohjelman. Mikäli osallistut vain lauantain päiväohjelmaan eli kokouksiin, osallistumisesi on maksuton.

Lisätietoja:

Vuosikokoukset / Hannu Rinne p.0500 507 554 ja Anneli Ruusunen p. 01053 36281