Vuosikokoukset 2021

K-kauppiasliiton ja toimialayhdistysten vuosikokoukset pidetään K-Kampuksella Helsingissä 10.4.2021.

Vuosikokoukset toteutetaan poikkeusjärjestelyin koronavirusepidemian takia. Sovellamme kokouksiin tilaisuuden aikana voimassa olevia viranomaisohjeita ja rajoituksia. Kokouksissa käsitellään sääntöjen ja lain edellyttämät asiat. Palkitsemiset ja huomionosoitukset jäävät tällä kertaa pois, mutta ne hoidetaan asianmukaisesti myöhemmin.

Kauppiaat voivat halutessaan seurata K-ruokakauppiasyhdistyksen sekä K-kauppiasliiton vuosikokousta striimattuna etäyhteyden avulla. Lähetämme linkit kokouksiin kaikille kauppiaille sähköpostitse. K-rautakauppiasyhdistyksen ja K-erikoiskauppiasyhdistyksen kokouksiin lähetetään em. yhdistysten jäsenille etäkokouslinkit Teamsiin, joten niitäkin kokouksia pääsee seuraamaan omalta koneelta. Mikäli epidemiatilanne sen sallii, myös paikan päälle on mahdollista tulla seuraamaan kokouksia. Seuraamme tilannetta, ja päivitämme näitä sivuja kevään aikana. Emme valitettavasti voi järjestää illallisia tai muuta oheisohjelmaa kokouspäivän yhteydessä.

Alustava ohjelma:

lauantai 10.4.

Ketjujen kauppiaskokoukset klo 12.00–12.30

K-rautakauppiasyhdistys ry:n vuosikokous  klo 12.45–13.45

K-ruokakauppiasyhdistys ry:n vuosikokous klo 12.45–13.45

K-erikoiskauppiasyhdistys ry:n vuosikokous klo 12.45–13.45

K-kauppiasliitto ry:n vuosikokous klo 14.00–16.30

Pidätämme oikeudet muutoksiin.

*) Sääntöjen 15 §:n vuosikokousasiat:

K-kauppiasliiton ja toimialayhdistysten vuosikokouksissa kuullaan hallituksen toimintakertomus edelliseltä vuodelta, päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä, määrätään jäsenmaksu ja hallituksen jäsenille ja ketjujohtokuntien jäsenille suoritettavat korvaukset sekä valitaan puheenjohtajat, varapuheenjohtajat, muut hallituksen jäsenet ja tilintarkastajat.

K-kauppiasliiton toimialayhdistysten vuosikokouksissa äänivaltaa käyttävät yhdistysten K-kauppiasjäsenet. Jäsenkauppiasta voi kokouksessa edustaa valtakirjalla myös pääsääntöisesti ao. kaupassa työskentelevä K-kauppiasnimikkeen haltija. K-kauppiasliitto ry:n vuosikokouksessa äänivaltaa käyttävät toimialayhdistysten valitsemat viralliset kokousedustajat.

Lisätietoja kokousjärjestelyistä: järjestöpäällikkö Mikko Ahtola p. 040 520 3273