Vuosikokous 2021

K-kauppiasliiton vuosikokous 2021 kuvina

K-kauppiasliiton vuosikokous, kolmen toimialayhdistyksen vuosikokoukset ja ketjujen kauppiaskokouksia pidettiin poikkeusjärjestelyin K-Kampuksella Helsingissä lauantaina 10.4.2021. Kokousten toteutus oli koronaepidemian takia hyvin pelkistetty, käsittelyssä olivat vain sääntömääräiset asiat

Paikalla oli tarvittava määrä K-kauppiaita kokousten päätösvaltaisuuden takaamiseksi mutta kuitenkin minimimäärä turvallisuuden varmistamiseksi. Muut kuin osallistujakauppiaat pystyivät seuraamaan kokouksia suoran verkkolähetyksen välityksellä.

K-kauppiasliiton vuosikokouksessa valittiin luottamuskauppiaat kaudelle 2020 – 2021. Liiton hallituksen puheenjohtajana jatkaa diplomikauppias Toni Pokela ja uudeksi varapuheenjohtajaksi valittiin diplomikauppias Hannu Toivonen.

Kaikki luottamuskauppiaat kaudelle 2020-21 yhteystietoineen löydät täältä.

Kuvat: Mikko Käkelä

Ajankohtaiset nostot

Pieni suuri teko: Kauppiaan kekseliäs ratkaisu sai näpistelyaallon taittumaan

Kun turkulaisen K-Market Vasaramäen kauppias Anni Puhakka havahtui alkuvuodesta 2021 lisääntyvään näpistelyyn kaupallaan, hän päätti tarttua ongelmaan omalla tavallaan. Hyvä yhteistyö lähikoulun ja alueen vanhempien kanssa sai näpistelyaallon nopeasti taittumaan. Lue lisää Anni Puhakan Pienestä suuresta teosta ja käy ilmoittamassa omasi.