Vuosikokoukset 2023

K-kauppiasliiton ja toimialayhdistysten vuosikokoukset pidettiin Helsingissä Marina Congress Centerissä lauantaina 1.4.2023. Päivässa oli mukana yli 300 osallistujaa. Viikonloppu alkoi perjantaina uusien kauppiaiden tilaisuudella ja jatkui kauppiaiden vapaamuotoisella illallistapaamisella.

Hyppää mukaan vuosikokouspäivän tunnelmiin ja katso oheinen koostevideo sekä kuvia viikonlopulta.

Ilmoittautumisiin ja laskutukseen liittyviin kysymyksiin saat lisätietoja numerosta 0205 615 562 tai kkl@cwt-me.com.

KUVAT Mikko Käkelä & Eveliina Vuorma
VIDEO Rajupaja

Ajankohtaiset nostot

Vuosikokoukset 2024

K-kauppiasliiton ja toimialayhdistysten vuosikokoukset pidetään Marina Congress Centerissä Helsingissä 23.3.2024. Tule vaikuttamaan, kuulemaan näkemyksiä tulevaisuudesta sekä viihtymään kauppiasporukassa.

Uusi toimitusjohtaja Timo Lavikainen on aloittanut työnsä K-kauppiasliitossa

”K-ryhmän ytimessä ovat itsenäiset K-kauppiasyrittäjät, ja uuden työni myötä pääsen jälleen työskentelemään heidän kanssaan. Osa ihmisistä ja asioista on tuttuja Keskon ajoiltani, mutta koko kaupan ala on ollut sellaisessa muutosmyllerryksessä viime vuosina, että uutta opittavaa riittää varmasti. Sitä odotan jo innolla”, Timo Lavikainen kertoo tunnelmiaan ensimmäisenä työpäivänään.