K-Team Päivät 2017 kopio

Koko K-ryhmän yhteinen ammattitapahtuma K-Team Päivät järjestetään 4.11.2017 Helsingin Messukeskuksessa. K-kauppiasliiton järjestämään tapahtumaan ovat tervetulleita kaikki K-kauppiaat, K-kauppojen henkilökunta, keskolaiset ja yhteistyökumppanit.

K-Team Päivät 2017 on loppuunmyyty

Tapahtuma on loppuunmyyty. Jonossakin on sen verran porukkaa, että emme ota enää uusia ilmoittautumisia jonoon.

Mikäli sinulla on kysyttävää ilmoittautumisesta, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen k-teampaivat@cwt-me.com tai soittaa puh. 0205 615 562.

Lipun hintaan sisältyy:

• Ammattiohjelma (messut ja päivän puhujat)
  • Viihdeohjelma (iltajuhla esiintyjineen)
  • Buffetruokailut (lounas, päivällinen ja yöpala)
  • Sukkulakuljetukset keskustan hotellien ja tapahtumapaikan välillä
  • Vapaa pääsy Messukeskuksen muille messuille lauantaina 4.11.

Ammattiohjelma – messut, palkitsemisia ja ammattipuhujia

K-Team Päivien ohjelman löydät osoitteesta
www.kteampaivat.fi

Ammattimessuilla noin 120 yhteistyökumppania esittelee tuoteuutuuksiaan. Esillepanolla elämyksiä –hyllynpäädyissä näet vinkkejä kauppasi esillepanoihin ja uutuustuotevitriineissä on esillä nimensä mukaisesti ajankohtaisia tuoteuutuuksia. Tämän vuoden vitriinituotteet löytyvät pdf:nä: Vitriini Valinnat-17.

Tänäkin vuonna rakennamme tapahtumalavan erikoisohjelmiamme varten. K-lavan ohjelmassa on mm. palkitsemisia (K-Duuni ja K-Ruoka Awards), musiikkia ja ammattipuhujia. Iltapäivällä lavalle nousevat Arman Alizad, Jutta Gustafsberg ja Pekka Hyysalo.

Arman kertoo tarinan siitä, minkälainen merkitys omilla valinnoilla on tulevaisuuden kehittymiseen. Jos päätät jotakin, se ei pelkästään riitä. Haluaminen ilman tekoja on oikeastaan vain toivomus. Kuulostaa sietämättömän helpolta, joten tuumasta toimeen…

Jutta kannustaa kaikkia kulkemaan hyvällä fiiliksellä aamusta iltaan. Jutta on motivoinut menestyksekkäästi jo vuosien ajan suomalaisia pitämään itsestään parempaa huolta. Hän ei jätä ketään kylmäksi, vaan auttaa omien kokemustensa ja arjessa toimivien vinkkien avulla kuulijoitaan löytämään polun kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin.

Pekka kertoo mahtavan selviytymistarinansa: ”Vakavan onnettomuuteni jälkeen vuonna 2010, olin vaikean valinnan edessä – joko luovutan, tai taistelen takaisin. Halusin taistella. Vuonna 2013 perustin FightBackin auttamaan myös muita päävamman saaneita – brändin, joka välittää toivoa, positiivista ajattelua, tahdonvoimaa ja periksiantamattomuutta kaikenlaisissa elämän tilanteissa.”

Viihdeohjelma – standuppia ja musiikkia

Tapahtuman ja K-lavan avaa energinen Anna Puu. Päälavan ohjelman illalla aloittaa bilebändi Popkorn solisteinaan Danny, Ressu (Bogart co.), Jussi (Neon2) ja Pete Parkkonen. Illan odotetut pääesiintyjät ovat ja Vesala.

K-Team Päivien lavan ja yleisön valloittavat lisäksi Suomen eturivin standup-koomikot Sami Hedberg, Ali Jahangiri ja Tomi Walamies.

Yleistä tietoa tapahtumasta

Mainosmateriaalit on postitettu kaikkiin K-kauppoihin syyskuun alussa.

Messukeskuksen parkkipaikat ovat maksullisia, kannattaa suosia julkisia kulkuvälineitä. Järjestämme edellisten vuosien tapaan yhteiskuljetukset muualta Suomesta junilla ja busseilla. Tapahtumapäivän aikana sukkulabussit ajavat keskustan ja Messukeskuksen välillä.
Yhteiskuljetusten lisätiedot ja sukkulabussin reittikartan löydät osoitteesta www.k-kauppiasliitto.fi/ktp2017/yhteiskuljetukset.

Majoitusvaraukset tehdään suoraan hotelleista.
Varauslinkit löydät osoitteesta www.k-kauppiasliitto.fi/ktp2017/majoitus.

Käy tutustumassa ja tykkäämässä K-Team Päivien Facebook-sivusta täällä.

K-Team Päivien pääyhteistyökumppani on tänä vuonna:

K-kauppiasliiton vuosikokouksessa 2024 jaetut huomionosoitukset

K-kauppiasliiton vuosikokouksessa la 23.3.2024 jaettiin ansioituneille K-kauppiaille ja muille K-ryhmäläisille huomionosoituksia. Katso kaikki huomionosoitusten saajat.

K-ryhmän vuoden kasvattajakauppiaat ovat Juha ja Reetta Nissinen Kuopiosta sekä Jarmo Turunen Espoosta

Kauppiaspari Juha ja Reetta Nissinen K-Supermarket Veljmiehestä Kuopiosta sekä Jarmo Turunen K-Rauta Espoon Keskuksesta ovat K-ryhmän vuoden 2023 kasvattajakauppiaat.

Diplomikauppiaan arvonimi seitsemälle K-kauppiasyrittäjälle

K-kauppiasliiton hallitus on myöntänyt seitsemälle K-kauppiasyrittäjälle diplomikauppiaan arvonimen.