K-Team Päivät 2017

Koko K-ryhmän yhteinen ammattitapahtuma K-Team Päivät järjestetään 4.11.2017 Helsingin Messukeskuksessa. K-kauppiasliiton järjestämään tapahtumaan ovat tervetulleita kaikki K-kauppiaat, K-kauppojen henkilökunta, keskolaiset ja yhteistyökumppanit.

Ammattiohjelma – messut, palkitsemisia ja ammattipuhujia

Ammattimessuilla noin 120 yhteistyökumppania esittelee tuoteuutuuksiaan. Esillepanolla elämyksiä –hyllynpäädyissä näet vinkkejä kauppasi esillepanoihin ja uutuustuotevitriineissä on esillä nimensä mukaisesti ajankohtaisia tuoteuutuuksia.

Tänäkin vuonna rakennamme tapahtumalavan erikoisohjelmiamme varten. K-lavan ohjelmassa on mm. palkitsemisia (K-Duuni ja K-Ruoka Awards), musiikkia ja ammattipuhujia. Iltapäivällä lavalle nousevat Arman Alizad, Jutta Gustafsberg ja Pekka Hyysalo.

Viihdeohjelma – standuppia ja musiikkia

Tapahtuman ja K-lavan avaa energinen Anna Puu. Päälavan ohjelman illalla aloittaa bilebändi Popkorn solisteinaan Danny, Ressu (Bogart co.), Jussi (Neon2) ja Pete Parkkonen. Illan odotetut pääesiintyjät ovat ja Vesala.

K-Team Päivien lavan ja yleisön valloittavat lisäksi Suomen eturivin standup-koomikot Sami Hedberg, Ali Jahangiri ja Tomi Walamies.

Yleistä tietoa tapahtumasta

Mainosmateriaalit postitetaan kaikkiin K-kauppoihin syyskuun alkuun mennessä.

Messukeskuksen parkkipaikat ovat maksullisia, kannattaa suosia julkisia kulkuvälineitä. Järjestämme edellisten vuosien tapaan yhteiskuljetukset muualta Suomesta junilla ja busseilla. Tapahtumapäivän aikana sukkulabussit ajavat keskustan ja Messukeskuksen välillä. Aikataulu ja reitti julkaistaan näillä sivuilla lähempänä tapahtumaa.

Majoitusvaraukset tehdään suoraan hotelleista. Varauslinkit päivitetään näille sivuille elokuun aikana.

Käy tutustumassa ja tykkäämässä K-Team Päivien facebook-sivusta täällä.

K-Team Päivien pääyhteistyökumppani on tänä vuonna: