K-Team Päivät 2019

Koko K-ryhmän yhteinen ammattitapahtuma K-Team Päivät järjestetään 2.11.2019 Helsingin Messukeskuksessa. K-kauppiasliiton järjestämään tapahtumaan ovat tervetulleita kaikki K-kauppiaat, K-kauppojen henkilökunta, keskolaiset ja yhteistyökumppanit.

Ammattiohjelma – messut, palkitsemisia ja ammattipuhujia

Lähes 200 päivittäistavaran ja rautakaupan yhteistyökumppania esittelee tuoteuutuuksiaan ammattimessuilla. Esillepanolla elämyksiä -hyllynpäädyissä näet vinkkejä kauppasi esillepanoihin ja uutuustuotevitriineissä on esillä nimensä mukaisesti ajankohtaisia tuoteuutuuksia.

K-lavan ohjelmassa on K-Duuni-palkitsemiset, musiikkia ja ammattipuhujia. Lavalla nähdään mm. Riku ja Tunna, mentalisti Jose Ahonen ja turvallisuuskouluttaja Tero Ålander.

Viihdeohjelma – standuppia ja musiikkia

Tapahtuman ja K-lavan avaa Jannika B. Illan upean artistikattauksen päälavalla avaa Arttu Wiskari. Tapahtuman odotetut pääesiintyjät ovat Anna Puu ja Lauri Tähkä. Illan päätteeksi lavalle nousee vielä bilebändi Popkorn solistinaan Pete Parkkonen. Menossa on mukana myös Dj Mikke.

Karaokelavalla pääsemme kuulemaan K-ryhmän laulajalupauksia. K-lavalla meitä viihdyttävät Suomen eturivin standup-koomikot.

Yleistä tietoa tapahtumasta

Mainosmateriaalit postitetaan kaikkiin K-kauppoihin syyskuun alkuun mennessä.

Messukeskuksen parkkipaikat ovat maksullisia, kannattaa suosia julkisia kulkuvälineitä. Järjestämme edellisten vuosien tapaan yhteiskuljetukset muualta Suomesta junilla ja busseilla. Tapahtumapäivän aikana sukkulabussit ajavat keskustan ja Messukeskuksen välillä. Aikataulu ja reitti julkaistaan näillä sivuilla lähempänä tapahtumaa.

Majoitusvaraukset tehdään suoraan hotelleista. Varauslinkit päivitetään näille sivuille elokuun aikana.

Käy tutustumassa ja tykkäämässä K-Team Päivien Facebook-sivusta täällä.

K-Team Päivien pääyhteistyökumppani on tänä vuonna: