Majoitukset 2023

Huoneet varataan suoraan hotelleista alla olevista linkeistä. Voit vapaasti valita mihin hotelliin haluat majoittua, olemme neuvotelleet hinnat valmiiksi puolestasi. Osa hotelleista kuuluu kansainvälisiin ketjuihin, joten varaussivut ovat englanniksi. Aamiainen noutopöydästä sisältyy huoneen hintaan. Lisävuodemahdollisuuden löydät kyseisen hotellin varaussivulta. Huoneet ovat varattavissa 20.10.2023 mennessä tai hotellin varaustilanteen mukaan.

Junamatkalaisille suosittelemme rautatieaseman vieressä olevia hotelleja (Holiday Inn City Centre ja Helsinki Expo sekä Scandic Simonkenttä ja Scandic Grand Central). Sukkulabussit kulkevat lauantaina aamusta alkaen yöllä yhteen saakka Helsingin keskustan ja Messukeskuksen välillä. Bussireitti määritellään noin viikkoa ennen tapahtumaa, kun Mannerheimintien remontin vaikutukset liikenteeseen tiedetään. Huomioittehan, että emme järjestä sukkulakuljetuksia sunnuntai-aamuna hotelleilta rautatieasemalle.

Holiday Inn City Centre, Elielinaukio 5, 00100 Helsinki
varauslinkki löytyy täältä, hinnat alkaen 119 €/huone/yö

Holiday Inn Helsinki-Expo, Messuaukio 1, 00520 Helsinki (tilanne 14.9.: TÄYNNÄ)
varauslinkki löytyy täältä, hinnat alkaen 124 €/huone/yö

Crowne Plaza Helsinki Hesperia, Mannerheimintie 50, 00260 Helsinki
varauslinkki löytyy täältä, hinnat alkaen 119 €/huone/yö

Varaukset voi tehdä varaustunnuksella K Team Päivät 2023 myös puhelimitse / sähköpostilla hotellin vastaanotosta. Kiintiöstä varatun yksittäisen huonevarauksen voi kuluitta perua tulopäivänä Scandic-hotelleissa klo 18.00 mennessä, IHG-hotelleissa tulopäivää edeltävänä päivänä klo 16.00 mennessä.

Scandic-hotellit:

Scandic Helsinki Hub, Annankatu 18, 00120 Helsinki
hinnat alkaen 139 €/huone/yö

Scandic Park, Mannerheimintie 46, 00260 Helsinki;
hinnat alkaen 105 €/huone/yö

Scandic Simonkenttä, Simonkatu 9, 00100 Helsinki; (tilanne 14.9.: TÄYNNÄ)
hinnat alkaen 123 €/huone/yö

Marski by Scandic, Mannerheimintie 10, 00100 Helsinki;
hinnat alkaen 159 €/huone/yö

Scandic Grand Central Helsinki, Vilhonkatu 13, 00100 Helsinki
hinnat alkaen 139 €/huone/yö

Scandic Pasila, Maistraatinportti 3, 00240 Helsinki (tilanne 14.9.: TÄYNNÄ)
hinnat alkaen 119 €/huone/yö

Scandic-hotellien varauslinkki löytyy täältä

Yksittäiset huonevaraukset (1–9 huonetta):
Jokainen huonevarauksen tekijä antaa luottokortin tiedot varauksen yhteydessä ja majoitukset maksetaan paikan päällä.

Nettisivulla yli neljän huoneen majoitukset voi varata max neljän huoneen erissä.

Lisätiedot ja yli 9 huoneen ryhmävaraukset:
Ryhmävaraukset pyritään hinnoittelemaan samoilla hinnoilla kuin yksittäiset huonevaraukset, mutta tapauskohtaisesti ryhmähinta saattaa olla korkeampi jossain hotelleissa. Maksutapana on 100 % ennakkolasku. Varauksen vahvistuessa tulee ilmoittaa laskutusosoite sekä sähköposti, johon ennakkolasku lähetetään. Lisäksi varauksen takausta varten tarvitaan luottokortin numero ja voimassaoloaika.
Scandicin myyntipalvelu, p. +358 300 870 881 tai sales.helsinki@scandichotels.com.

*******************************

Lapland Hotels Bulevardi, Bulevardi 28, 00120 Helsinki;
hinnat alkaen 190 €/Mystique deluxe -huone/yö
Huoneet ovat saunallisia, varattavana myös perushuoneita ja sviittejä.

Varauslinkki: https://booking.laplandhotels.com//l/fi/55b81b60f

Koodi: ALLKTEAM23

Lisätiedot ja varaukset puhelimitse p. +3589 2525 1111 tai bulevardi@laplandhotels.com

K-kauppiasliiton vuosikokouksessa 2024 jaetut huomionosoitukset

K-kauppiasliiton vuosikokouksessa la 23.3.2024 jaettiin ansioituneille K-kauppiaille ja muille K-ryhmäläisille huomionosoituksia. Katso kaikki huomionosoitusten saajat.

K-ryhmän vuoden kasvattajakauppiaat ovat Juha ja Reetta Nissinen Kuopiosta sekä Jarmo Turunen Espoosta

Kauppiaspari Juha ja Reetta Nissinen K-Supermarket Veljmiehestä Kuopiosta sekä Jarmo Turunen K-Rauta Espoon Keskuksesta ovat K-ryhmän vuoden 2023 kasvattajakauppiaat.

Diplomikauppiaan arvonimi seitsemälle K-kauppiasyrittäjälle

K-kauppiasliiton hallitus on myöntänyt seitsemälle K-kauppiasyrittäjälle diplomikauppiaan arvonimen.