K-Team Päivät 2022

K-Team Päivät on K-ryhmän yhteinen ammattitapahtuma, joka kokoaa K-kauppiaat, K-kaupan henkilökunnan, keskolaiset sekä yhteistyökumppanit saman katon alle kerran vuodessa pyhäinpäivänä. Tapahtuman järjestelyistä vastaa K-kauppiasliitto.

Tämän vuoden K-Team Päivät on tarkoitus järjestää Helsingin Messukeskuksessa 5.11.2022.

Olemme kahtena vuotena joutuneet koronaviruksen takia siirtämään tapahtuman verkkoon. Tämä on lisännyt toiveita ja painetta järjestää vihdoin yhteinen kokoontuminen, ja se on tänäkin vuonna tarkoituksemme. Olemme jo aloittaneet K-Team Päivien suunnittelun, mutta seuraamme koronavirustilannetta, ja muutamme suunnitelmiamme tilanteen vaatimalla tavalla.

Mikäli joudumme koronapandemian takia peruuttamaan K-Team Päivät, informoimme siitä välittömästi K-kauppiaita ja yhteistyökumppaneitamme.

Ammattiohjelma – messut, palkitsemisia ja ammattipuhujia

Päivittäistavaran ja rautakaupan yhteistyökumppanit esittelevät tuoteuutuuksiaan ammattimessuilla.

K-lavan ohjelmassa on palkitsemisia (K-duuni 2022), musiikkia ja ammattipuhujia.

Viihdeohjelma – standuppia ja musiikkia

Tapahtuman ja K-lavan avaa Krista Siegfrieds. Illan upean artistikattauksen avaa Pandora. Tapahtuman odotetut pääesiintyjät ovat Juha Tapio ja Haloo Helsinki! Illan päätteeksi lavalle nousee vielä Stig. Menossa on mukana myös Dj Mikke.

Karaokelavalla pääsemme kuulemaan K-ryhmän laulajalupauksia. Karaokelavalla meitä viihdyttävät myös standup-koomikot Aatu Raitala ja Tomi Haustola.

Yleistä tietoa tapahtumasta

Mainosmateriaalit postitetaan kaikkiin K-kauppoihin syyskuun alkuun mennessä.

Messukeskuksen parkkipaikat ovat maksullisia, kannattaa suosia julkisia kulkuvälineitä. Järjestämme yhteiskuljetuksia busseilla mm. Turusta, Tampereelta ja Lahdesta. Junilla pääsee sujuvasti Pasilan asemalle monilta paikkakunnilta ympäri Suomea. Tapahtumapäivän aikana sukkulabussit ajavat keskustan ja Messukeskuksen välillä. Aikataulu ja reitti julkaistaan näillä sivuilla lähempänä tapahtumaa.

Majoitusvaraukset tehdään suoraan hotelleista. Varauslinkit päivitetään näille sivuille elokuun aikana.

Käy tutustumassa ja tykkäämässä K-Team Päivien Facebook-sivusta täällä.

K-Team Päivien pääyhteistyökumppani:

Ajankohtaiset nostot

Pieni suuri teko: Kauppias mukana mahdollistamassa säännöllistä työtä osatyökykyisille

Jos tulee tilaisuus auttaa ja työllistää, niin siihen tulee tarttua, uskoo Jyväskylän K-Rauta Tourutornin kauppias Marko Vuorimaa. Kauppiaan ja läheisen Puustellin Työkylän yhteistyö antaa usealle erityistä tukea tarvitsevalle aitoa työtä ja mahdollisuuden olla osana yhteiskuntaa.

110 vuotta menestyksellistä K-kauppiasyrittäjyyttä

K-kauppiasliitto täyttää tänä vuonna 110 vuotta. Tampereen Palokunnantalolle kokoontuneet maakauppiaat päättivät aloittaa järjestäytyneen yhteistyön liiketoimintansa edistämiseksi ja etujensa ajamiseksi 11. elokuuta 1912. Maakauppiasliiton perustaminen vauhditti yksityisen vähittäiskaupan kehittymistä ja loi perustan myös K-ryhmän rakentumiselle, kirjoittaa K-kauppiasliiton toimitusjohtaja Jaana Hertsberg blogissaan.