K-Team Päivät 2022

K-Team Päivillä Helsingin Messukeskuksessa vieraili pyhäinpäivänä 5.11.2022 ennätysmäiset yli 9 200 vierasta. Mukana oli runsaat 850 K-kauppiasta puolisoineen sekä 220 ruoan ja raudan yhteistyökumppania.

Hyppää mukaan tunnelmaan oheisen videon ja kuvakoosteen siivittämänä. Kiitos kaikille mukana olleille! Nähdään taas K-Team Päivillä Helsingin Messukeskuksessa lauantaina 4.11.2023.

Kuulisimme ilolla fiiliksesi K-Team Päivistä. Vastaamalla oheiseen kyselyyn voimme tehdä seuraavista K-Team Päivistä entistä paremman. Arvomme kaikkien palautetta ja yhteystietonsa antaneiden kesken 2 x 100 € ja 5 x 20 € lahjakortteja, jotka käyvät kaikissa K-ryhmän kaupoissa.

Mikäli sinulla on kysyttävää K-Team Päivien laskutuksesta, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen k-teampaivat@cwt-me.com tai soittaa puh. 0205 615 562.

K-Team Päivät on K-ryhmän yhteinen ammattitapahtuma, joka kokoaa K-kauppiaat, K-kaupan henkilökunnan, keskolaiset sekä yhteistyökumppanit saman katon alle kerran vuodessa pyhäinpäivänä. Tapahtuman järjestelyistä vastaa K-kauppiasliitto.

Ajankohtaiset nostot

K-duuni-kisan voittajat saavat voimaa omasta työyhteisöstä

K-duuni-kilpailun esittelyvideolla Vuoden työantajakauppias Minna Astikainen kertoo pitävänsä työyhteisössään tärkeänä luottamusta. ”Annan työntekijöilleni vastuuta ja luotan, että he hoitavat hommansa parhaalla mahdollisella tavalla.” Vuoden työntekijä Alisa Hodzic kohtaa asiakkaat aitona itsenään ja kohtelee heitä kuin omia kavereitaan.

Pieni suuri teko: Kauppiaan villasukkatalkoissa neulotaan lapsiperheiden hyväksi

”Kaikki villasukkatalkoissa mukana olevat ovat suorastaan villiintyneitä neulomisesta, ja heillä on aito halu auttaa muita”, kertoo lahtelainen K-kauppias Leena Nykänen. Kauppiaan talkoissa lähialueen neuleharrastajat tekevät yhdessä villasukkia lahjoitettavaksi Hope ry:n kautta lahtelaisille lapsiperheille.