K-Team Päivät 2022

K-Team Päivät on K-ryhmän yhteinen ammattitapahtuma, joka kokoaa K-kauppiaat, K-kaupan henkilökunnan, keskolaiset sekä yhteistyökumppanit saman katon alle kerran vuodessa pyhäinpäivänä. Tapahtuman järjestelyistä vastaa K-kauppiasliitto.

K-kauppiaat 110 -juhlavuosi huipentuu K-Team Päivillä Helsingin Messukeskuksessa 5.11.2022.

Ammattiohjelma – messut, palkitsemisia ja ammattipuhujia

Lähes 200 päivittäistavaran ja rautakaupan yhteistyökumppania esittelee tuoteuutuuksiaan ammattimessuilla.

K-lavan ohjelmassa on palkitsemisia (K-duuni 2022), musiikkia ja ammattipuhujia.

Viihdeohjelma – standuppia ja musiikkia

Tapahtuman ja K-lavan avaa Krista Siegfrieds. Illan upean artistikattauksen avaa Pandora. Tapahtuman odotetut pääesiintyjät ovat Juha Tapio ja Haloo Helsinki! Illan päätteeksi lavalle nousee vielä Stig. Menossa on mukana myös Dj Mikke.

Karaokelavalla pääsemme kuulemaan K-ryhmän laulajalupauksia. Karaokelavalla meitä viihdyttävät myös standup-koomikot Aatu Raitala ja Tomi Haustola.

Yleistä tietoa tapahtumasta

Mainosmateriaalit postitetaan kaikkiin K-kauppoihin syyskuun alkuun mennessä.

Messukeskuksen parkkipaikat ovat maksullisia, kannattaa suosia julkisia kulkuvälineitä. Järjestämme yhteiskuljetuksia busseilla mm. Turusta, Tampereelta ja Lahdesta. Junilla pääsee sujuvasti Pasilan asemalle monilta paikkakunnilta ympäri Suomea. Tapahtumapäivän aikana sukkulabussit ajavat keskustan ja Messukeskuksen välillä. Aikataulu ja reitti julkaistaan näillä sivuilla lähempänä tapahtumaa.

Majoitusvaraukset tehdään suoraan hotelleista. Varauslinkit päivitetään näille sivuille elokuun aikana.

Käy tutustumassa ja tykkäämässä K-Team Päivien Facebook-sivusta täällä.

K-Team Päivien pääyhteistyökumppani:

Ajankohtaiset nostot

K-duuni-kisa käynnissä – kuka on sinusta vuoden kaupan työntekijä ja työnantajakauppias?

K-duuni-kisassa etsitään jälleen K-ryhmän* vuoden kaupan työntekijää ja työnantajakauppiasta. Kilpailussa ehdokkaina ovat kaikki K-ryhmän kauppojen työntekijät ja K-kauppiaat.

Pieni suuri teko: Lähikaupan jätskikiskalla pääsee oppimaan työelämää

”Meidän jäätelökioski on monelle nuorelle ensikosketus työelämään. Siinä pääsee konkreettisesti näkemään ja kokemaan, mitä työnteko on”, kertoo kuopiolaisen K-Market Pirtin kauppias Keijo Ollikainen. Ronja Varis on yksi paristakymmenestä nuoresta, joita kauppias palkkaa kesätöihin.