K-Team Päivät 2022

K-Team Päivillä Helsingin Messukeskuksessa vieraili pyhäinpäivänä 5.11.2022 ennätysmäiset yli 9 200 vierasta. Mukana oli runsaat 850 K-kauppiasta puolisoineen sekä 220 ruoan ja raudan yhteistyökumppania.

Hyppää mukaan tunnelmaan oheisen videon ja kuvakoosteen siivittämänä. Kiitos kaikille mukana olleille! Nähdään taas K-Team Päivillä Helsingin Messukeskuksessa lauantaina 4.11.2023.

Kuulisimme ilolla fiiliksesi K-Team Päivistä. Vastaamalla oheiseen kyselyyn voimme tehdä seuraavista K-Team Päivistä entistä paremman. Arvomme kaikkien palautetta ja yhteystietonsa antaneiden kesken 2 x 100 € ja 5 x 20 € lahjakortteja, jotka käyvät kaikissa K-ryhmän kaupoissa.

Mikäli sinulla on kysyttävää K-Team Päivien laskutuksesta, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen k-teampaivat@cwt-me.com tai soittaa puh. 0205 615 562.

K-Team Päivät on K-ryhmän yhteinen ammattitapahtuma, joka kokoaa K-kauppiaat, K-kaupan henkilökunnan, keskolaiset sekä yhteistyökumppanit saman katon alle kerran vuodessa pyhäinpäivänä. Tapahtuman järjestelyistä vastaa K-kauppiasliitto.

Ajankohtaiset nostot

Pieni suuri teko: Kauppiaan villasukkatalkoissa neulotaan lapsiperheiden hyväksi

”Kaikki villasukkatalkoissa mukana olevat ovat suorastaan villiintyneitä neulomisesta, ja heillä on aito halu auttaa muita”, kertoo lahtelainen K-kauppias Leena Nykänen. Kauppiaan talkoissa lähialueen neuleharrastajat tekevät yhdessä villasukkia lahjoitettavaksi Hope ry:n kautta lahtelaisille lapsiperheille.