K-kauppiasliitto ja Perheyritysten liitto palkitsivat Franck Media Oy:n Suomalaisen Työn Liiton 100-vuotisjuhlassa

K-kauppiasliitto palkitsi yhdessä Perheyritysten liiton kanssa helsinkiläisen, perheomistuksessa olevan dokumenttituotantoyhtiö Franck Media Oy:n Hyvän työn palkinnolla Suomalaisen Työn Liiton 100-vuotisjuhlassa Helsingissä tänään 24.9.2012.

Näin K-kauppiasliiton hallituksen puheenjohtaja Tomi Korpisaari perustelee valintaa: ”Franck Median tekemä pitkäjänteinen ja asiantunteva työ suomalaisen omistajuuden hyväksi on kunnioitettavaa. Yritys on tuonut esiin ja kuvannut erittäin ansioituneesti ja laajasti suomalaista työtä, yritystoimintaa sekä erityisesti yrittäjyyttä. Omalla loistavalla osaamisellaan ja asiantuntemuksellaan Franck Media on pystynyt välittämään ja valottamaan myös K-kauppiaiden pitkää historiaa ja siitä kumpuavia arvoja suomalaisille.”

”Uusista työpaikoista pääosa syntyy tällä hetkellä pieniin ja keskisuuriin yrityksiin, joihin K-kaupatkin kuuluvat. Kaikissa 1 200 K-kaupassa tehtävä työ noin 23 000 henkilön voimin on suomalaista työtä. Suurena suomalaisena toimijana haluamme itse toimia vastuullisesti. Myöntämällä Hyvän työn palkinnon olemme omalta osaltamme mukana tukemassa yhteiskunnallisesti merkittävää suomalaista työtä”, Tomi Korpisaari lisää.

Muotoilija Harri Homin veistoksen ”Ihminen ja Työ” luovuttivat Franck Medialle K-kauppiasliiton hallituksen puheenjohtaja Tomi Korpisaari ja Perheyritysten liiton toimitusjohtaja Matti Vanhanen tämäniltaisessa Suomalaisen Työn Liiton 100-vuotisjuhlassa.

Hyvän työn palkinnon myöntämiskriteereihin voi tutustua tarkemmin osoitteessa http://www.suomalainentyo.fi/gaala/palkinnot/ihminen-tyo

Juhlassa palkittiin Hyvän työn palkinnoilla kaikkiaan yhdeksän yritystä, tahoa tai henkilöä. Hyvä työ on yksittäisten menestystarinoiden lisäksi koko suomalaista hyvinvointiyhteiskuntaa kannattava voima ja sitä oli juhlistamassa lähes kolmesataa suomalaisen työn vaikuttajaa. Juhla televisioidaan ja esitetään MTV3-kanavalla lauantaina 13.10. klo 16.30 – 18.00.

Lisätietoja:
K-kauppiasliiton hallituksen puheenjohtaja Tomi Korpisaari, puh.0400 463124, tomi.korpisaari@k-maatalous.fi
viestintäpäällikkö Leena Salo, puh. 050 487 2984, leena.salo@k-kauppiasliitto.fi

K-kauppiasliitto on K-kauppiaiden edunvalvonta- ja yhteistoimintajärjestö, johon kuuluvat kaikki yli 1200 K-kauppiasta. K-kauppiasliiton perustehtävänä on K-kauppiasyrittäjyyden kehittäminen ja vahvistaminen sekä jäsentensä yhteisten etujen ajaminen. Liitto viettää tänä vuonna 100-vuotisjuhlavuottaan. www.k-kauppiasliitto.fi