Tomi Korpisaari jatkaa K-kauppiasliiton puheenjohtajana

K-kauppiaiden johdossa, K-kauppiasliiton hallituksen puheenjohtajana jatkaa kolmatta toimikauttaan diplomikauppias Tomi Korpisaari. Hänet valittiin jatkokaudelle K-kauppiasliiton vuosikokouksessa 5.4.2014 Helsingissä. Liiton varapuheenjohtajana jatkaa kauppias Markus Ranne Helsingistä.

Tomi Korpisaari on 45-vuotias kauppatieteiden maisteri. Hän on toiminut K-kauppiasyrittäjänä vuodesta 1995 alkaen ja K-kauppiasliiton luottamustehtävissä vuodesta 2001 alkaen. Korpisaarella on useita luottamustehtäviä, hän on mm. Kesko Oyj:n hallituksen jäsen, Kaupan liiton hallituksen jäsen ja Perheyritysten liiton hallituksen jäsen.

Tomi Korpisaari toimii rauta- ja maatalouskauppiasyrittäjänä kuudella paikkakunnalla: Riihimäellä, Klaukkalassa, Hämeenlinnassa, Nurmijärvellä, Mäntsälässä ja Porvoossa.

K-kauppiasliiton hallitus 2014 • Diplomikauppias Tomi Korpisaari, Rautia K-maatalous Korpisaari, Riihimäki, pj • Kauppias Markus Ranne, K-supermarket Hertta, Helsinki, vpj • Kauppias Juha Kupiainen, K-citymarket Pilkko, Joensuu • Kauppias Pauli Jaakola, K-supermarket Konala, Helsinki • Kauppias Juha Haroma, K-market Kielotie, Vantaa • Diplomikauppias Risto Niklas-Salminen, Intersport Koskikeskus, Tampere • Diplomikauppias Jyrki Aalto, Kookenkä Kamppi, Helsinki • Diplomikauppias Matti Naumanen, K-rauta Naumanen, Joensuu • Kauppias Jari Peltonen, Rautia Malmi, Helsinki

Lisätietoja: Tomi Korpisaari, puh. 0400 463 124

K-kauppiasliitto on K-kauppiaiden yhteistoiminta- ja edunvalvontajärjestö, johon kuuluvat kaikki noin 1 200 K-kauppiasyrittäjää. K-kauppiasliiton perustehtävänä on K-kauppiasyrittäjyyden kehittäminen ja vahvistaminen sekä jäsentensä yhteisten etujen ajaminen. www.k-kauppiasliitto.fi