Toni Pokela jatkaa K-kauppiaiden johdossa

K-kauppiaiden johdossa, K-kauppiasliiton hallituksen puheenjohtajana jatkaa kauppias Toni Pokela. Hänet valittiin jatkokaudelle K-kauppiasliiton vuosikokouksessa huhtikuun alussa Helsingissä. Liiton hallituksen varapuheenjohtajana jatkaa myös toista toimikauttaan kauppias Jussi Perälä.

Tasan 20 vuotta K-kauppiasyrittäjänä pääkaupunkiseudulla työskennellyt Toni Pokelan kauppiasura alkoi K-lähikauppa Kastanjan kauppiaana. Tämän jälkeen hän on toiminut Helsingin asematunnelin K-market Kotikonnussa ja vuodesta 2001 alkaen Espoon K-Citymarket Ison Omenan kauppiaana. Pokelan toinen kauppa K-Market Omena Matinkylän metroasemalla avaa ovensa, kun länsimetro alkaa kulkea, näillä näkymin elokuussa 2017.

Toni Pokelalla on ollut useita K-ryhmän luottamustehtäviä 2000-luvun alusta alkaen, mm. K-kauppiasliiton hallituksen jäsenenä 2008 – 2012. Vuodesta 2012 alkaen hän on ollut Keskon hallituksen jäsen.

K-kauppiasliiton hallitus 2017

• Kauppias Toni Pokela, K-Citymarket Iso-Omena, Espoo, pj
  • Kauppias Jussi Perälä, K-Rauta Oulunkylä, Helsinki, vpj
  • Kauppias Markus Ranne, K-Supermarket Hertta, Helsinki