Toni Pokela jatkaa K-kauppiaiden johdossa

K-kauppiaiden johdossa, K-kauppiasliiton hallituksen puheenjohtajana jatkaa kauppias Toni Pokela Espoosta. Hänet valittiin jatkokaudelle K-kauppiasliiton vuosikokouksessa huhtikuun puolivälissä Helsingissä. Liiton hallituksen varapuheenjohtajana jatkaa kauppias Jussi Perälä Helsingistä.

Yli 20 vuotta K-kauppiasyrittäjänä pääkaupunkiseudulla työskennellyt Toni Pokelan kauppiasura alkoi K-lähikauppa Kastanjan kauppiaana. Tämän jälkeen hän on toiminut Helsingin asematunnelin K-market Kotikonnussa ja vuodesta 2001 alkaen Espoon K-Citymarket Ison Omenan kauppiaana. Pokelan toinen kauppa K-Market Omena Matinkylän metroasemalla avasi ovensa viime vuoden marraskuussa.

Toni Pokelalla on ollut useita K-ryhmän luottamustehtäviä 2000-luvun alusta alkaen, mm. K-kauppiasliiton hallituksen jäsenenä 2008 – 2012. Vuodesta 2012 alkaen hän on ollut Keskon hallituksen jäsen.

K-kauppiasliiton hallitus 2018

• Kauppias Toni Pokela, K-Citymarket Iso-Omena, Espoo, pj
  • Kauppias Jussi Perälä, K-Rauta Oulunkylä, Helsinki, vpj
  • Diplomikauppias Jyrki Aalto, Kookenkä Kamppi, Helsinki