Uuden K-liikenneasemat-ketjun johtokunnan puheenjohtajaksi Mika Huikko Vantaalta

K-liikenneasemat-ketjun, markkinointinimeltään Neste K, johtokunta valittiin syyskuun lopussa Helsingissä pidetyssä ketjun ensimmäisessä kauppiaskokouksessa.

Johtokunnan puheenjohtajaksi valittiin kauppias Mika Huikko Vantaalta ja varapuheenjohtajaksi kauppias Juha Salo Helsingistä.

K-liikenneasemat-ketjun johtokunta:

• Kauppias Mika Huikko, Neste K Keimola Itä, Vantaa, puheenjohtaja
  • Kauppias Juha Salo, Neste K Oulunkylä, Helsinki, varapuheenjohtaja
  • Kauppias Seppo Lauer, Neste K Linnatuuli, Janakkala
  • Kauppias Nina Laituri, Neste K Puijonlaakso, Kuopio
  • Kauppias Petri Lehti, Neste K Rajatorppa, Vantaa ja Neste K Munkkiniemi, Helsinki
  • Kauppias Kai Malmgren, Neste K Malmi ja Neste K Metsälä, Helsinki
  • Kauppias Marit Mertsalmi, Neste K Kirri, Palokka

Nesteen ja Keskon lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä. Tavoitteena on rakentaa kaikkiaan noin 100 Neste K -aseman verkosto.

Lisätietoja:

Mika Huikko, puh. 0400 308 19

Juha Salo, puh. 0400 474 819

Seppo Lauer, puh. 040 189 7208

Nina Laituri, puh. 040 588 8231

Petri Lehti, puh. 0500 457 642

Kai Malmgren, puh. 040 312 2005

Marit Mertsalmi, puh. 040 129 0819

K-kauppiasliitto on K-kauppiaiden yhteistoiminta- ja edunvalvontajärjestö, johon kuuluvat kaikki yli 1 100 K-kauppiasyrittäjää. K-kauppiasliiton perustehtävänä on K-kauppiasyrittäjyyden kehittäminen ja vahvistaminen sekä jäsentensä yhteisten etujen ajaminen.

Kullakin K-ketjulla (K-citymarket, K-supermarket, K-Market, K-liikenneasemat, Intersport, Kookenkä, K-rauta, K-maatalous, Rautia) on ketjun K-kauppiaista koostuva johtokunta, joka toimii ketjun konseptin, strategian ja toimintaperiaatteiden kehittämistä koskevissa asioissa ketjun K-kauppiaita edustavana, neuvoa-antavana toimielimenä yhteistyössä Keskon ketjuyksikön kanssa

www.k-kauppiasliitto.fi