Majoitus 2016

Huoneet varataan tänäkin vuonna suoraan hotelleista alla olevista linkeistä. Voit vapaasti valita mihin hotelliin haluat majoittua, olemme neuvotelleet hinnat jo puolestasi. Hinnat ovat voimassa muissa hotelleissa pe 4.11.- su 6.11., mutta Holiday Inn City Centressä jo torstaista 3.11. alkaen. Osa hotelleista kuuluu kansainvälisiin ketjuihin, joten varaussivut ovat englanniksi. Lisävuodemahdollisuudesta voit kysyä hotellin myyntipalvelusta.

Junamatkalaisille suosittelemme rautatieaseman vieressä olevia hotelleja (Holiday Inn City Centre, Hotelli Seurahuone ja Scandic Simonkenttä). Sukkulabussit kulkevat lauantai-aamusta keskiyöhön saakka Helsingin keskustan ja Messukeskuksen välillä. Vuoroväli on 15 minuuttia klo 9.15-11.45 (klo 9.15 bussi lähtee Crowne Plazan pysäkiltä) ja klo 12 alkaen sukkulabussit liikennöivät n.5 minuutin välein eli lähes nonstoppina. Hotellien sijainnit ja sukkulabussin reitin voit tarkistaa alla olevasta kartasta.

Huomioittehan, että emme järjestä sukkulakuljetuksia sunnuntai-aamuna hotelleilta rautatieasemalle ja paluukuljetukset busseilla maakuntiin lähtevät alla olevan kartan mukaisilta pysäkeiltä (ei Holiday Inn Messukeskuksesta).

Restelin hotellit:

Holiday Inn Messukeskus, Messuaukio 1, 00520 Helsinkivaraa tästä; hinnat alkaen 111€/huone/yö

Holiday Inn Helsinki City Centre, Elielinaukio 5, 00100 Helsinkivaraa tästä; hinnat alkaen 118€/huone/yö

Hotelli Seurahuone, Kaivokatu 12, 00100 Helsinkivaraa tästä; hinnat alkaen 105€/huone/yö

Crowne Plaza, Mannerheimintie 50, 00260 Helsinkivaraa tästä; hinnat alkaen 105€/huone/yö

Lisätiedot ja yli 10 huoneen ryhmävaraukset (varaustunnus: K-Team Päivät 2016 kiintiö): Restelin myyntipalvelu, p. 020 055 055 (0,17€ /puh + 0,75 €/min) tai my.reservation@restel.fi

*******************

Scandic-hotellit:

Scandic Park, Mannerheimintie 46, 00260 Helsinki hinnat alkaen 95€/huone/yö

Scandic Simonkenttä, Simonkatu 9, 00100 Helsinki hinnat alkaen 105€/huone/yö

Scandic Marski, Mannerheimintie 10, 00100 Helsinki hinnat alkaen 105€/huone/yö

Varaa Scandic-hotellit tästä.