Pieni suuri teko

K-kauppiaiden vastuullista työtä nostetaan esiin Pienten suurten tekojen avulla. Tällä sivulla voit ilmoittaa oman Pienen suuren tekosi.

> Ilmoita tekosi täällä!

Pienten suurten tekojen avulla nostamme K-kauppiaiden vastuullista työtä esiin. Nämä arjen hyvät aidot teot puhuttelevat asiakkaita ja herättävät luottamusta. Teot tarttuvat asiakkaiden ja kauppiaiden omassa yhteisössään tai yhteiskunnassa tunnistamiin haasteisiin ja ovat aina kauppiaansa näköisiä.

Koska viestintä on ennen kaikkea tekoja, kerro meille oma Pieni suuri tekosi. Tehdään siitä yhdessä menestystarina.

Minkälaisia kauppiastekoja haetaan?

• Teko vastaa haasteeseen, joka koskettaa suomalaisia – teko voi olla merkityksellinen paikallisesti, alueellisesti tai koko maassa.
  • Teko rakentaa luottamusta asiakkaan ja kauppiaan välillä.
  • Teko näkyy kaupassa ja/tai on vaatinut kauppiaan itsensä likoon laittamista.
  • Teko on viestinnällisesti kiinnostava ja voi mahdollisesti nousta ilmiöksi.

Toimi näin:
Kerro meille oma Pieni suuri tekosi tai ideasi vastaamalla muutamaan kysymykseen täällä.

Käymme kaikki meille lähetetyt teot läpi ja mikäli tekosi tai ideasi valitaan mukaan, olemme sinuun yhteydessä lähiaikoina. Saat silloin ohjeet mm. viestintää varten. Otamme myös jokaisen teon talteen mahdollista myöhempää käyttöä varten.

Lisätietoja:
Jaakko Mäntyranta, etunimi.sukunimi@k-kauppiasliitto.fi

Katso video jämsänkoskelaisen K-Market Viljan kauppiaan Mika Lindeqvistin järjestämästä yksityisestä kauppareissusta 89-vuotiaalle asiakkaalleen, joka ei ollut koronan vuoksi päässyt yli vuoteen käymään kaupassa:

Katso video Intersport Lielahdesta Tampereelta, jossa kauppiaat Sanna ja Timo Tiitinen antoivat aivovammasta toipuvalle Tonille mahdollisuuden päästä takaisin kiinni työelämään:

Ajankohtaiset nostot

Pieni suuri teko: Työ mahdollisti Jesperille muuton omaan kotiin

Osatyökykyiset ovat merkittävä työvoimapotentiaali. 20-vuotiaalle Jesperi Käräjähongalle vakituinen työpaikka K-Market Reijolassa mahdollisti muuton ensimmäiseen omaan asuntoon. Kauppias Toni Ahonen uskoo kaikista yrityksistä löytyvän tehtäviä, joissa osatyökykyinenkin voi auttaa yritystä menestymään.