Tietosuoja

K-kauppiaiden/K-seniorikauppiaiden ja heidän puolisoidensa henkilötiedot käsitellään osana K-kauppiasliiton jäsenrekisteriä, johon liittyvään tietosuojaselosteeseen voit tutustua täällä.

Kehittyvä kauppa

Kehittyvä kauppa -lehden tilaajarekisteri vastaa EU:n tietosuoja-asetuksen vaatimuksia. Lehden tilaajien henkilötiedot, kuten nimet ja sähköpostiosoitteet, säilytetään turvallisesti ja suojataan asianmukaisesti.

Voit tutustua Kehittyvän kaupan tietosuojaselosteeseen täällä.

Verkkosivuston evästekäytännöt

Jos hyväksyt kaikki evästeet, mahdollistat sivustojen kehittämisen näillä osa-alueilla:

Analytiikka

Markkinointi

Evästeiden avulla K-kauppiasliitto voi kohdentaa markkinointiviestintää sivustollaan käyneille käyttäjille. Tällöin jaamme kumppaneillemme tietoa tavasta, jolla käytät palveluamme. K-kauppiasliiton kumppaneita ovat mm. Google ja Meta.

Mieltymykset

Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.

Luokittelemattomat

Välttämätön

Lisätietoja:
Mikko Ahtola, etunimi.sukunimi@k-kauppiasliitto.fi

Ajankohtaiset nostot

Kokoaan suurempi kyläkauppa

"Kajaanissa Lohtajan kaupunginosassa sijaitsee perinteinen lähikauppamme. K-Market Lohtaja on kuin toinen kotini, ja tämän haluan välittyvän myös asiakkaillemme. Sanon usein, että ”tervetuloa meille, kokoaan suurempaan” viitaten kaupan sydämellisyyteen, lämpöön sekä laajaan tuotevalikoimaan kaupan pienestä koosta huolimatta." Kyläkauppapäivää vietettiin taas lauantaina 8.6. Sari Kivioja kertoo blogissaan oman kyläkauppansa merkityksestä itselleen ja lähiyhteisölleen.

Mikko Ahtolan blogi: Ottakaa varas kiinni!

Myymälävarkaudet ovat valitettavasti kaupan arkipäivää ja niistä riittää paljon keskusteltavaa – erityisesti silloin, kun rikoksesta ei seuraa rangaistusta. Toisinaan edes verekseltään kiinni otettua näpistelijää ei saada vastuuseen teostaan. Mistä tämä johtuu ja voiko sille tehdä jotain? Lue järjestöpäällikkömme Mikko Ahtolan ajatuksia blogista.