Vastuulliset toimintaperiaatteet

K-kauppiaiden/K-kaupan vastuulliset toimintaperiaatteet

K-kauppiaille ja koko K-ryhmälle vastuullisuus ei ole pelkkiä sanoja vaan käytännön tekoja – joka päivä. Kaiken toiminnan perustana on luottamus K-kauppiaiden, Keskon, henkilökunnan, asiakkaiden ja yhteistyökumppaneidemme välillä.

Vastuullista toimintaa tukevat K-kauppiaiden vastuulliset toimintaperiaatteet. Koko K-ryhmän yhteiset periaatteet auttavat toimimaan lain ja yhdessä sovittujen pelisääntöjen mukaisesti. Suomenkieliset toimintaperiaatteet (PDF) löydät täältä. Opas on postitettu kauppoihin kesäkuussa 2017.

Kaupan henkilökunnalle tarkoitettu K-kaupan vastuulliset toimintaperiaatteet -video löytyy täältä.

K-köpmannens/K-affärens ansvarsfulla verksamhetsprinciper

Ansvar är inte bara ord för oss i K-gruppen. Det syns varje dag i vår verksamhet. I K-köpmännens ansvarsfulla verksamhetsprinciper -guiden har vi samlat de principer som vägleder oss i våra dagliga val och verksamhet. Genom att följa våra gemensamt överenskomna verksamhetsmodeller främjar vi förverkligandet av K-gruppens gemensamma värden. De svenskspråkiga verksamhetsprinciperna (PDF) finns här. Guiden har skickats till affären i juni 2017.

Den svenskspråkiga K-affärens ansvarsfulla verksamhetsprinciper –videon för personalen finns här.