Muutossa K-ruokakaupan palvelut siirtyivät saman rakennuksen toiselle puolelle ja kerrosta alemmaksi. Kaupan kanssa samaan yhteyteen on tehty myös SEO-baari-lounaskahvila, jossa on A-oikeudet, terassi ja Roll’sin hampurilaiskonsepti. Kaupan aulassa on ns. ”miesten tiimari”, josta löytyy pienrautatarvikkeita, työkaluja ja pientyökoneita. Pihalla on SEO:n polttoainejakelu.
Kaupalla on neliöitä nyt enemmän kuin aikaisemmalla paikalla ja tämä on antanut mahdollisuuden lisätä tilaa ja valikoimia erityisesti kaikille tuoretuoteryhmille. K-marketin helmi, palvelutiski, on saanut arvoisensa paikan. Tiskiltä saa lisäksi aterioita ja lämpöpöydän grillituotteita. Kaupassa on myös sesongin mukainen käyttötavaravalikoima.
K-market Tuusniemessä on paljon lisäpalveluita; postin palvelut, matkahuolto ja Alkon tilauspalvelu sekä Veikkauksen On Line-palvelut. Työntekijöitä kaupassa ja baarissa on kauppiaspariskunnan lisäksi 12 henkilöä.
”Halusimme satsata tuusniemeläisten palvelujen parantamiseen ja keskustan elävöittämiseen”, kertovat K-kauppiaat Anne ja Mikko Veijalainen.
”Haluamme kiittää henkilökuntaamme jaksamisesta ja venymisestä rakennustöiden aikana. Nyt pääsemme nauttimaan kaupan arjesta ja asiakkaiden palvelemisesta uusissa tiloissa”, iloitsevat Anne ja Mikko. K-kauppiaspariskunnan investointi oli kohteeseen noin 1,5 miljoonaa euroa.