Yhteiskuljetukset 2016

Yhteiskuljetukset busseilla

Sivun oikeassa reunassa olevasta pdf:stä löydät bussien lopulliset reitit ja aikataulut. Kännykällä sivuja lukeva: skrollaa ihan alas, pdf löytyy sivun alalaidasta.

Tampereelta tulijat: huomioittehan muuttuneen lähtöpaikan eli lähtö Keskustorilta.

Tuloaika lauantaina 5.11. Helsingin Messukeskukseen on noin klo 9.15–9.30.

Bussikuljetukset lähtevät paluumatkalle sunnuntaina 6.11. klo 11 alkaen. Helsingin keskustassa on hankala päästä joidenkin hotellien eteen bussilla, joten nopeuttaaksemme kaikkien kulkemista, päädyimme ottamaan käyttöön bussiliikennettä varten olevat valmiit pysäkit. Tämän sivun oikeasta reunasta löytyy ladattava pdf, josta löytyy käytettävät pysäkit ja sukkulabussien aikataulu. Huomioithan, että sunnuntaina bussit eivät kierrä Holiday Inn Messukeskuksen kautta! Kartta löytyy myös tapahtuman käsiohjelmasta. Samat pysäkit ovat käytössä sekä sukkulaliikenteessä että sunnuntain paluuliikenteessä. Samalla linja-autolla matkustavia henkilöitä saattaa asua eri hotelleissa, joten bussit saattavat kiertää kaikki pysäkit – olethan ajoissa pysäkillä!

Järjestämme myös yöpaluukuljetuksen Tampereen ja Turun suuntaan. Lähtö heti tapahtuman jälkeen sunnuntaina 6.11. klo 0.00. Kuljetukset lähtevät yöpaluumatkalle Holiday Inn Messukeskuksen sivulla sijaitsevalta pysäkiltä. Huom! Yökuljetukset on mitoitettu vain ennakkoon niihin kuljetuksen varanneille henkilöille.

HUOM! Kuljettajat vastaavat aikataulun pitävyydestä. Jokainen etukäteen yhteiskuljetuksen varannut matkustaja huolehtii itse siitä, että on riittävän ajoissa oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Sujuvuuden ja onnistumisen kannalta on kaupan yhteyshenkilön tarkoin etukäteen käytävä läpi oman porukkansa pysähdyspaikka ja kellonaika. Bussit nimilistoineen on mitoitettu vain ennakkoon varanneille henkilöille.

Lisätietoja: Korsisaari-yhtiöt, Tomi Kerttula, puh. 050 344 1083 tai tomi.kerttula@korsisaari.fi

Yhteiskuljetukset junalla

Reittijunien matkustajille toimitetaan E-liput kaupan yhteyshenkilön kautta. Kaikkien yhteiskuljetuksissa käyttämiemme reittijunien aikataulut löytyvät VR:n sivuilta. Pdf:stä löytyvät junien aikataulut on valittu tapahtuman aikataulun mukaan. (Joissain junissa on vaihtoja paluumatkalla, esim. Rovaniemelle, Kemiin ja Vihantiin meneville on paluumatkalla vaihto Oulussa.)

Huomioithan, että VR:n junat ovat kokonaan savuttomia. Joillain asemilla on aikataulun salliessa mahdollista pitää hyvin lyhyitä ”ulkoilutaukoja”.

Lisätietoja: VR-Yhtymä Oy, Hannele Hihnala, puh. 0600 19955 (1,99€+pvm / vastattu puhelu) tai 040 8663 864 tai hannele.hihnala@vr.fi

Sukkulaliikenteen ja sunnuntain paluuliikenteen pysäkkikartta:

K-kauppiasliiton vuosikokouksessa 2024 jaetut huomionosoitukset

K-kauppiasliiton vuosikokouksessa la 23.3.2024 jaettiin ansioituneille K-kauppiaille ja muille K-ryhmäläisille huomionosoituksia. Katso kaikki huomionosoitusten saajat.

K-ryhmän vuoden kasvattajakauppiaat ovat Juha ja Reetta Nissinen Kuopiosta sekä Jarmo Turunen Espoosta

Kauppiaspari Juha ja Reetta Nissinen K-Supermarket Veljmiehestä Kuopiosta sekä Jarmo Turunen K-Rauta Espoon Keskuksesta ovat K-ryhmän vuoden 2023 kasvattajakauppiaat.

Diplomikauppiaan arvonimi seitsemälle K-kauppiasyrittäjälle

K-kauppiasliiton hallitus on myöntänyt seitsemälle K-kauppiasyrittäjälle diplomikauppiaan arvonimen.