Yhteiskuljetukset 2018

Yhteiskuljetukset busseilla

Lopulliset bussireitit aikatauluineen löydät pdf:nä täältä: Bussireitit ja aikataulut 2018

Lopulliset linja-autoreitit löytyvät oheisesta pdf:stä. Tuloaika lauantaina 3.11. Tampereen Messu- ja Urheilukeskukseen on noin klo 9.15–9.30 (pl. pk-seudun bussit). Järjestämme useita kuljetuksia pk-seudulta; näiden bussien matka-aika on reilut 2 tuntia.

Bussikuljetukset lähtevät paluumatkalle sunnuntaina 4.11. Lähtöpaikka on Scandic Rosendahl klo 10.40. Seuraava pysäkki on hotelli Ilves klo 11.00 ja sen jälkeen käytämme samoja pysäkkejä kuin lauantaina sukkulaliikenteessä. Tämän sivun alalaidassa on kartta, johon on merkitty käytettävät pysäkit. Kartta löytyy myös tapahtuman käsiohjelmasta. Samat pysäkit ovat käytössä sekä lauantain sukkulaliikenteessä että sunnuntain paluuliikenteessä. Samalla linja-autolla matkustavia henkilöitä saattaa asua eri hotelleissa, joten bussit kiertävät kaikki reittikartallamme olevat pysäkit – olethan ajoissa pysäkillä!

Järjestämme myös yöpaluukuljetuksia, joiden tiedot löytyvät myös pdf:stä. Lähtö heti tapahtuman jälkeen sunnuntaina 4.11. klo 01.00. Kuljetukset lähtevät yöpaluumatkalle Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen D-hallin edestä. Yökuljetukset mitoitetaan vain ennakkoon niihin kuljetuksen varanneille henkilöille.

HUOM! Kuljettajat vastaavat aikataulun pitävyydestä. Jokainen etukäteen yhteiskuljetuksen varannut matkustaja huolehtii itse siitä, että on riittävän ajoissa oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Sujuvuuden ja onnistumisen kannalta on kaupan yhteyshenkilön tarkoin etukäteen käytävä läpi oman porukkansa pysähdyspaikka ja kellonaika. Bussit nimilistoineen on mitoitettu vain ennakkoon varanneille henkilöille.

Lisätietoja: Korsisaari-yhtiöt, Tomi Kerttula, puh. 050 344 1083 tai tomi.kerttula@korsisaari.fi

Yhteiskuljetusten hinnat löytyvät pdf:nä täältä: Yhteiskuljetukset 2018 Tampere

Yhteiskuljetukset junalla

Meidän käyttöömme on varattu Rovaniemen suunnasta reittijunaan omia makuu- ja istumavaunuja. Lipun hinta sisältää juna- ja istumapaikkaliput molempiin suuntiin. Menomatkalla lipun hintaan on sisällytetty makuupaikka Rovaniemi-Oulu -väliltä junaan nousseille. Paluumatkalla meille on varattu omia istumavaunuja reittijunan yhteyteen. Olemme varanneet pohjoisen yöjunalla tuleville aamupala-mahdollisuuden Scandic Cityyn. Laitamme tästä lisäohjeita osallistujille tapahtuman osallistujapaketin lähetyksen yhteydessä.

Lisäksi tarjolla on erikoishintaisia lippuja reittijuniin. Erikoishinnat ovat voimassa mainituilla junavuoroilla niin kauan kuin paikkoja riittää. Reittijunien matkustajille toimitetaan E-liput kaupan yhteyshenkilön kautta.

Junilla tulevat pääsevät lauantaina tapahtumapaikalle näppärästi Scandic Cityn viereiseltä pysäkiltä lähtevillä sukkulabusseilla. Huomioithan, että sunnuntaina emme järjestä sukkulaliikennettä hotelleilta rautatieasemalle.

Lisätietoja: VR-Yhtymä Oy, Hannele Hihnala, hannele.hihnala@vr.fi tai p. 0600 19955.
Yhteydenotot ensisijaisesti sähköpostilla.

Sukkulabussiliikenne

Sukkulabussit kulkevat lauantaina Tampereen keskustan ja Messu- ja Urheilukeskuksen välillä alla olevan reitin mukaisesti.

Klo 9.00-13.15 bussit kulkevat vartin välein ja ensimmäinen bussi lähtee klo 9.00 hotelli Ilveksen pysäkiltä.
Klo 13.00 alkaen bussit kulkevat 5 minuutin välein tapahtuman loppuun saakka, lähtöpaikka Messu- ja Urheilukeskuksen edessä.

Rosendahlin ja Hämeenpuiston sukkulaliikenteen aikataulu:
Lähtö Pirkkahallilta
klo 13-15 tasatunnein
klo 15.30-19.30 puolen tunnin välein
klo 20-00 tasatunnein
viimeiset bussit klo 0.30 ja 01.00

Huomioithan, että sukkulaliikenne ei kulje sunnuntaiaamuna.