Ideat ja ihmiset loistamaan

Kehittyvä kauppa on K-kauppiasliiton kustantama K-kaupan ammattilehti, joka välittää osaamista, inspiraatiota ja hyötytietoa ajankohtaisista aiheista. Joka vuosi yhdeksän numeroa täynnä aitoja tarinoita kaupoista ja ihmisistä jokaisessa Koossa ympäri Suomen. Kehittyvää kauppaa voit seurata Instagramissa @kehittyvakauppa.

Ilmoita lehdessä
Näköislehdet
Kehittyvä kauppa

Vauvabuumi kaupassa

Nurmijärven K-Supermarketin henkilökunnasta joka viides on äitiyslomilla. Kun saman vuoden sisällä tuli seitsemäs vauvauutinen, kauppias Minna Astikaista alkoi jo naurattaa. – Ihanaa, että vauvoja syntyy. Käytännön järjestelyt hoituvat kyllä.

Rautakauppaa paikallisiin tarpeisiin

Lohjan K-Rauta päivitti liikeideansa ja päätti olla remppojen ja projektien osaavin ja ketterin kumppani. Kauppias Antton Rossi panostaa hyvään henkilöstökokemukseen ja haluaa nostaa asiakkaidensa suupielet ylöspäin.

Hyvä työilmapiiri syntyy luottamuksesta

Toinen on kuin karhuemo, joka kuuntelee ja kannustaa eteenpäin. Toinen on rauhallisuuden perikuva, joka saa muutkin uskomaan, että kaikki järjestyy. Sellaisia ovat Rovaniemen K-Supermarket Kauppatorin kauppiaat Mari ja Mika Mustonen.

Lue juttu

Lajimestarin koulutus nosti palvelun uudelle tasolle

Intersportille räätälöidyn koulutusohjelman ensimmäiset lajimestarit valmistuivat. Heissä hehkuu into päästä palvelemaan asiakkaita uusin tiedoin.

Lue juttu

”Ehkä minulta löytyy erilaista nuoren rohkeutta kokeilla”

Vastuu ei pelota Matilda Raittista, joka pääsi jo 17-vuotiaana tuuraamaan myymäläpäällikköä K-Market Multisillassa Tampereella.

Asiakas keskiössä myös digikehityksessä

Digitalisaatiosta puhutaan paljon, mutta mitä se tarkoittaa arjessamme? Kolme K-ryhmän asiantuntijaa summasi tilannetta ja tarjosi maistiaisia ajankohtaisista hankkeista.

K-Ruokaa ja Pirkka-uutuuksia ajan hermolla

Ajankohtaiset ruokatrendit näkyvät ja kuuluvat K-kaupan omissa brändeissä ja ruokasisällöissä.

Lue juttu

Joulusesonkiin kauppiaan oman teurastamon tuotteilla

Oman teurastamon kautta kulkevat, pellolta pöytään jäljitettävissä olevat possut ja runsas lähituotteiden tarjonta ovat K-Supermarket Valtarin keinoja erottua. Kohta kouvolalaisten joulupöydissä leikataan taas oman kaupan paikallista lähikinkkua.

”Kertaheitolla uudelle vuosikymmenelle”

K-Supermarket Saaressa ja K-Citymarket Kirkkonummessa sähköiset markkinointinäytöt ovat jo osa kaupan arkea ja tarjoavat asiakkaille informaatiota ja piristystä kaupankäynnin oheen.

Viimeinen silaus saunaosastolle

K-Rauta Lahdesjärvessä päätettiin remontoida toimiva saunaosasto entistäkin paremmaksi. Myyntiohjelman mukaiset muutokset toivat tilaan tyyliä, toimivuutta ja runsaasti uusia asiakasopasteita.

Lue Kehittyvän kaupan näköislehti

Kehittyvän kaupan näköislehtien lukeminen vaatii kirjautumisen. K-kauppiaat pääsevät arkistoon omilla Kauppiassivujen tunnuksillaan. Muut voivat tiedustella linkkiä yksittäisiin lehden numeroihin: mariine.kopisto-lindholm@k-kauppiasliitto.fi. Jos haluat tutustua lehteen, löydät arkistosta muutaman avoimen näytenumeron.

Näköislehdet

Ajankohtaiset nostot

Pieni suuri teko: Työ mahdollisti Jesperille muuton omaan kotiin

Osatyökykyiset ovat merkittävä työvoimapotentiaali. 20-vuotiaalle Jesperi Käräjähongalle vakituinen työpaikka K-Market Reijolassa mahdollisti muuton ensimmäiseen omaan asuntoon. Kauppias Toni Ahonen uskoo kaikista yrityksistä löytyvän tehtäviä, joissa osatyökykyinenkin voi auttaa yritystä menestymään.