Ilmoita ja tilaa

Kehittyvä kauppa on K-kauppiasliiton kustantama K-kaupan ammattilehti, jonka tehtävä on rakentaa K-ryhmäläisten ammatti-identiteettiä, kehittää ja vahvistaa osaamista, virittää inspiraatiota, tarjota hyötytietoa ajankohtaisista aiheista ja trendeistä sekä lisätä K-ryhmäläisten yhteenkuuluvuutta.

Kehittyvän kaupan pääkohderyhmänä ovat K-kauppojen henkilökunta ja K-kauppiaat, ja lehti menee jokaiseen K-kauppaan. Se löytyy kauppiaan työpöydältä ja sitä luetaan henkilökunnan kahvihuoneessa. Kauppiaat tilaavat lehteä myös henkilökunnalleen kotiin. Kehittyvää kauppaa lukevat myös muut K-ryhmäläiset, yhteistyökumppanit ja eri sidosryhmät.

Ilmoita lehdessä

Maan kattavin ketju yhdessä paketissa.

Katso lisätietoa ja tutustu Mediaoppaaseen 2024.

Soita meille, kun haluat kuulla lisää K-ruokakauppojen tuoteryhmäkohtaisesta ilmoitustutkimuksesta.

Mediatiedot

Kehittyvä kauppa / Mediakortti 2024

Antti Koivula
Myyntipäällikkö
antti.koivula@k-kauppiasliitto.fi
Tommi Tanhuanpää
Markkinointipäällikkö
tommi.tanhuanpaa@k-kauppiasliitto.fi
Essi Etholén
Assistentti
Aineistot
essi.etholen@k-kauppiasliitto.fi

Tilaa Kehittyvä kauppa

Tiedustelut: Essi Etholén, 044 344 5591, essi.etholen@k-kauppiasliitto.fi

K-kauppias, voit hallinnoida tilauksiasi omalle henkilökunnalle Kauppiassivujen puolella kirjautumisen jälkeen.

Ajankohtaiset nostot

Vuosikokoukset 2024

K-kauppiasliiton ja toimialayhdistysten vuosikokoukset pidetään Marina Congress Centerissä Helsingissä 23.3.2024. Tule vaikuttamaan, kuulemaan näkemyksiä tulevaisuudesta sekä viihtymään kauppiasporukassa.

Uusi toimitusjohtaja Timo Lavikainen on aloittanut työnsä K-kauppiasliitossa

”K-ryhmän ytimessä ovat itsenäiset K-kauppiasyrittäjät, ja uuden työni myötä pääsen jälleen työskentelemään heidän kanssaan. Osa ihmisistä ja asioista on tuttuja Keskon ajoiltani, mutta koko kaupan ala on ollut sellaisessa muutosmyllerryksessä viime vuosina, että uutta opittavaa riittää varmasti. Sitä odotan jo innolla”, Timo Lavikainen kertoo tunnelmiaan ensimmäisenä työpäivänään.