Ilmoita ja tilaa

Kehittyvä kauppa on K-kauppiasliiton kustantama K-kaupan ammattilehti, jonka tehtävä on rakentaa K-ryhmäläisten ammatti-identiteettiä, kehittää ja vahvistaa osaamista, virittää inspiraatiota, tarjota hyötytietoa ajankohtaisista aiheista ja trendeistä sekä lisätä K-ryhmäläisten yhteenkuuluvuutta.

Kehittyvän kaupan pääkohderyhmänä ovat K-kauppojen henkilökunta ja K-kauppiaat, ja lehti menee jokaiseen K-kauppaan. Se löytyy kauppiaan työpöydältä ja sitä luetaan henkilökunnan kahvihuoneessa. Kauppiaat tilaavat lehteä myös henkilökunnalleen kotiin. Kehittyvää kauppaa lukevat myös muut K-ryhmäläiset, yhteistyökumppanit ja eri sidosryhmät.

Ilmoita lehdessä

Maan kattavin ketju yhdessä paketissa.

Katso lisätietoa ja tutustu Mediaoppaaseen 2024.

Soita meille, kun haluat kuulla lisää K-ruokakauppojen tuoteryhmäkohtaisesta ilmoitustutkimuksesta.

Mediatiedot

Kehittyvä kauppa / Mediakortti 2024

Antti Koivula
Myyntipäällikkö
antti.koivula@k-kauppiasliitto.fi
Tommi Tanhuanpää
Markkinointipäällikkö
tommi.tanhuanpaa@k-kauppiasliitto.fi
Essi Etholén
Assistentti
Aineistot
essi.etholen@k-kauppiasliitto.fi

Tilaa Kehittyvä kauppa

Tiedustelut: Essi Etholén, 044 344 5591, essi.etholen@k-kauppiasliitto.fi

K-kauppias, voit hallinnoida tilauksiasi omalle henkilökunnalle Kauppiassivujen puolella kirjautumisen jälkeen.

Ajankohtaiset nostot

Kokoaan suurempi kyläkauppa

"Kajaanissa Lohtajan kaupunginosassa sijaitsee perinteinen lähikauppamme. K-Market Lohtaja on kuin toinen kotini, ja tämän haluan välittyvän myös asiakkaillemme. Sanon usein, että ”tervetuloa meille, kokoaan suurempaan” viitaten kaupan sydämellisyyteen, lämpöön sekä laajaan tuotevalikoimaan kaupan pienestä koosta huolimatta." Kyläkauppapäivää vietettiin taas lauantaina 8.6. Sari Kivioja kertoo blogissaan oman kyläkauppansa merkityksestä itselleen ja lähiyhteisölleen.

Mikko Ahtolan blogi: Ottakaa varas kiinni!

Myymälävarkaudet ovat valitettavasti kaupan arkipäivää ja niistä riittää paljon keskusteltavaa – erityisesti silloin, kun rikoksesta ei seuraa rangaistusta. Toisinaan edes verekseltään kiinni otettua näpistelijää ei saada vastuuseen teostaan. Mistä tämä johtuu ja voiko sille tehdä jotain? Lue järjestöpäällikkömme Mikko Ahtolan ajatuksia blogista.