Ilmoita ja tilaa

Kehittyvä kauppa on K-kauppiasliiton kustantama K-kaupan ammattilehti, jonka tehtävä on rakentaa K-ryhmäläisten ammatti-identiteettiä, kehittää ja vahvistaa osaamista, virittää inspiraatiota, tarjota hyötytietoa ajankohtaisista aiheista ja trendeistä sekä lisätä K-ryhmäläisten yhteenkuuluvuutta.

Kehittyvän kaupan pääkohderyhmänä ovat K-kauppojen henkilökunta ja K-kauppiaat, ja lehti menee jokaiseen K-kauppaan. Se löytyy kauppiaan työpöydältä ja sitä luetaan henkilökunnan kahvihuoneessa. Kauppiaat tilaavat lehteä myös henkilökunnalleen kotiin. Kehittyvää kauppaa lukevat myös muut K-ryhmäläiset, yhteistyökumppanit ja eri sidosryhmät.

Ilmoita lehdessä

Maan kattavin ketju yhdessä paketissa.

Katso lisätietoa ja tutustu Mediaoppaaseen 2022

Soita meille, kun haluat kuulla lisää K-ruokakauppojen tuoteryhmäkohtaisesta ilmoitustutkimuksesta.

Mediatiedot

Kehittyvä kauppa mediakortti 2022

koivula-antti-2012Antti Koivula
Myyntipäällikkö
antti.koivula@k-kauppiasliitto.fi
tanhuanpa%cc%88a%cc%88-tommi-2012Tommi Tanhuanpää
Markkinointipäällikkö
tommi.tanhuanpaa@k-kauppiasliitto.fi
kopisto-lindholm-mariine-2012Mariine Kopisto-Lindholm
Assistentti
Aineistot
mariine.kopisto-lindholm@k-kauppiasliitto.fi

Tilaa Kehittyvä kauppa

Tiedustelut: Mariine Kopisto-Lindholm, 050 502 0526, mariine.kopisto-lindholm@k-kauppiasliitto.fi

K-kauppias, voit hallinnoida tilauksiasi omalle henkilökunnalle Kauppiassivujen puolella kirjautumisen jälkeen.

Ajankohtaiset nostot

K-duuni-kisa käynnissä – kuka on sinusta vuoden kaupan työntekijä ja työnantajakauppias?

K-duuni-kisassa etsitään jälleen K-ryhmän* vuoden kaupan työntekijää ja työnantajakauppiasta. Kilpailussa ehdokkaina ovat kaikki K-ryhmän kauppojen työntekijät ja K-kauppiaat.

Pieni suuri teko: Lähikaupan jätskikiskalla pääsee oppimaan työelämää

”Meidän jäätelökioski on monelle nuorelle ensikosketus työelämään. Siinä pääsee konkreettisesti näkemään ja kokemaan, mitä työnteko on”, kertoo kuopiolaisen K-Market Pirtin kauppias Keijo Ollikainen. Ronja Varis on yksi paristakymmenestä nuoresta, joita kauppias palkkaa kesätöihin.