Ilmoita ja tilaa

Kehittyvä kauppa on K-kauppiasliiton kustantama K-kaupan ammattilehti, jonka tehtävä on rakentaa K-ryhmäläisten ammatti-identiteettiä, kehittää ja vahvistaa osaamista, virittää inspiraatiota, tarjota hyötytietoa ajankohtaisista aiheista ja trendeistä sekä lisätä K-ryhmäläisten yhteenkuuluvuutta.

Kehittyvän kaupan pääkohderyhmänä ovat K-kauppojen henkilökunta ja K-kauppiaat, ja lehti menee jokaiseen K-kauppaan. Se löytyy kauppiaan työpöydältä ja sitä luetaan henkilökunnan kahvihuoneessa. Kauppiaat tilaavat lehteä myös henkilökunnalleen kotiin. Kehittyvää kauppaa lukevat myös muut K-ryhmäläiset, yhteistyökumppanit ja eri sidosryhmät.

Ilmoita lehdessä

Maan kattavin ketju yhdessä paketissa.

Katso lisätietoa ja tutustu Mediaoppaaseen 2022

Soita meille, kun haluat kuulla lisää K-ruokakauppojen tuoteryhmäkohtaisesta ilmoitustutkimuksesta.

Mediatiedot

Kehittyvä kauppa mediakortti 2022

koivula-antti-2012Antti Koivula
Myyntipäällikkö
antti.koivula@k-kauppiasliitto.fi
tanhuanpa%cc%88a%cc%88-tommi-2012Tommi Tanhuanpää
Markkinointipäällikkö
tommi.tanhuanpaa@k-kauppiasliitto.fi
kopisto-lindholm-mariine-2012Mariine Kopisto-Lindholm
Assistentti
Aineistot
mariine.kopisto-lindholm@k-kauppiasliitto.fi

Tilaa Kehittyvä kauppa

Tiedustelut: Mariine Kopisto-Lindholm, 050 502 0526, mariine.kopisto-lindholm@k-kauppiasliitto.fi

K-kauppias, voit hallinnoida tilauksiasi omalle henkilökunnalle Kauppiassivujen puolella kirjautumisen jälkeen.

Ajankohtaiset nostot

110 vuotta menestyksellistä K-kauppiasyrittäjyyttä

K-kauppiasliitto täyttää tänä vuonna 110 vuotta. Tampereen Palokunnantalolle kokoontuneet maakauppiaat päättivät aloittaa järjestäytyneen yhteistyön liiketoimintansa edistämiseksi ja etujensa ajamiseksi 11. elokuuta 1912. Maakauppiasliiton perustaminen vauhditti yksityisen vähittäiskaupan kehittymistä ja loi perustan myös K-ryhmän rakentumiselle, kirjoittaa K-kauppiasliiton toimitusjohtaja Jaana Hertsberg blogissaan.