Laskutustiedot

Verkkolaskut:

K-kauppiasliitolle osoitetut laskut pyydetään lähettämään ensisijaisesti verkkolaskuina. Laskun viitteeseen tulee aina merkitä tilaajan nimi. K-kauppiasliiton Y-tunnus 0202334-5.

Verkkolaskuosoite: 003702023345

Operaattori: Apix Messaging Oy (003723327487)

Paperilaskut:

K-kauppiasliitto ry
c/o K-Tilipalvelu Oy
00016 KESKO

Laskutusosoitteisiin lähetettävissä verkkolaskuissa tai paperimuotoisissa laskuissa tai niiden liitteissä ei saa olla salassa pidettäviä tietoja (esim. sosiaaliturvatunnuksia, henkilöihin liittyviä terveystietoja tai luottamuksellisia sopimus- tms. tietoja).

Ajankohtaiset nostot

Kokoaan suurempi kyläkauppa

"Kajaanissa Lohtajan kaupunginosassa sijaitsee perinteinen lähikauppamme. K-Market Lohtaja on kuin toinen kotini, ja tämän haluan välittyvän myös asiakkaillemme. Sanon usein, että ”tervetuloa meille, kokoaan suurempaan” viitaten kaupan sydämellisyyteen, lämpöön sekä laajaan tuotevalikoimaan kaupan pienestä koosta huolimatta." Kyläkauppapäivää vietettiin taas lauantaina 8.6. Sari Kivioja kertoo blogissaan oman kyläkauppansa merkityksestä itselleen ja lähiyhteisölleen.

Mikko Ahtolan blogi: Ottakaa varas kiinni!

Myymälävarkaudet ovat valitettavasti kaupan arkipäivää ja niistä riittää paljon keskusteltavaa – erityisesti silloin, kun rikoksesta ei seuraa rangaistusta. Toisinaan edes verekseltään kiinni otettua näpistelijää ei saada vastuuseen teostaan. Mistä tämä johtuu ja voiko sille tehdä jotain? Lue järjestöpäällikkömme Mikko Ahtolan ajatuksia blogista.