Laskutustiedot

Verkkolaskut:

K-kauppiasliitolle osoitetut laskut pyydetään lähettämään ensisijaisesti verkkolaskuina. Laskun viitteeseen tulee aina merkitä tilaajan nimi. K-kauppiasliiton Y-tunnus 0202334-5.

Verkkolaskuosoite: 003702023345

Operaattori: Apix Messaging Oy (003723327487)

Paperilaskut:

K-kauppiasliitto ry
c/o Vähittäiskaupan Tilipalvelu VTP Oy
00016 KESKO

Laskutusosoitteisiin lähetettävissä verkkolaskuissa tai paperimuotoisissa laskuissa tai niiden liitteissä ei saa olla salassa pidettäviä tietoja (esim. sosiaaliturvatunnuksia, henkilöihin liittyviä terveystietoja tai luottamuksellisia sopimus- tms. tietoja).

Ajankohtaiset nostot

K-duuni-kisan voittajat saavat voimaa omasta työyhteisöstä

K-duuni-kilpailun esittelyvideolla Vuoden työantajakauppias Minna Astikainen kertoo pitävänsä työyhteisössään tärkeänä luottamusta. ”Annan työntekijöilleni vastuuta ja luotan, että he hoitavat hommansa parhaalla mahdollisella tavalla.” Vuoden työntekijä Alisa Hodzic kohtaa asiakkaat aitona itsenään ja kohtelee heitä kuin omia kavereitaan.

Pieni suuri teko: Kauppiaan villasukkatalkoissa neulotaan lapsiperheiden hyväksi

”Kaikki villasukkatalkoissa mukana olevat ovat suorastaan villiintyneitä neulomisesta, ja heillä on aito halu auttaa muita”, kertoo lahtelainen K-kauppias Leena Nykänen. Kauppiaan talkoissa lähialueen neuleharrastajat tekevät yhdessä villasukkia lahjoitettavaksi Hope ry:n kautta lahtelaisille lapsiperheille.