Laskutustiedot

Verkkolaskut:

K-kauppiasliitolle osoitetut laskut pyydetään lähettämään ensisijaisesti verkkolaskuina. Laskun viitteeseen tulee aina merkitä tilaajan nimi. K-kauppiasliiton Y-tunnus 0202334-5.

Verkkolaskuosoite: 003702023345

Operaattori: Apix Messaging Oy (003723327487)

Paperilaskut:

K-kauppiasliitto ry
c/o Vähittäiskaupan Tilipalvelu VTP Oy
00016 KESKO

Laskutusosoitteisiin lähetettävissä verkkolaskuissa tai paperimuotoisissa laskuissa tai niiden liitteissä ei saa olla salassa pidettäviä tietoja (esim. sosiaaliturvatunnuksia, henkilöihin liittyviä terveystietoja tai luottamuksellisia sopimus- tms. tietoja).

Ajankohtaiset nostot

Vuosikokoukset 2024

K-kauppiasliiton ja toimialayhdistysten vuosikokoukset pidetään Marina Congress Centerissä Helsingissä 23.3.2024. Tule vaikuttamaan, kuulemaan näkemyksiä tulevaisuudesta sekä viihtymään kauppiasporukassa.

Uusi toimitusjohtaja Timo Lavikainen on aloittanut työnsä K-kauppiasliitossa

”K-ryhmän ytimessä ovat itsenäiset K-kauppiasyrittäjät, ja uuden työni myötä pääsen jälleen työskentelemään heidän kanssaan. Osa ihmisistä ja asioista on tuttuja Keskon ajoiltani, mutta koko kaupan ala on ollut sellaisessa muutosmyllerryksessä viime vuosina, että uutta opittavaa riittää varmasti. Sitä odotan jo innolla”, Timo Lavikainen kertoo tunnelmiaan ensimmäisenä työpäivänään.