Jätä palautetta

• Voit antaa meille palautetta K-kauppiasliiton toiminnasta tai näistä nettisivuista. Huomaathan, että voimme vastata vain yhteystietonsa jättäneille.

Tiettyä K-kauppaa koskeva palaute kannattaa antaa suoraan K-kauppiaalle. K-kaupoille voi antaa palautetta osoitteessa https://asiakaspalaute.kesko.fi

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia. Kiitos yhteydenotostasi!

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Ajankohtaiset nostot

K-duuni-kisan voittajat saavat voimaa omasta työyhteisöstä

K-duuni-kilpailun esittelyvideolla Vuoden työantajakauppias Minna Astikainen kertoo pitävänsä työyhteisössään tärkeänä luottamusta. ”Annan työntekijöilleni vastuuta ja luotan, että he hoitavat hommansa parhaalla mahdollisella tavalla.” Vuoden työntekijä Alisa Hodzic kohtaa asiakkaat aitona itsenään ja kohtelee heitä kuin omia kavereitaan.

Pieni suuri teko: Kauppiaan villasukkatalkoissa neulotaan lapsiperheiden hyväksi

”Kaikki villasukkatalkoissa mukana olevat ovat suorastaan villiintyneitä neulomisesta, ja heillä on aito halu auttaa muita”, kertoo lahtelainen K-kauppias Leena Nykänen. Kauppiaan talkoissa lähialueen neuleharrastajat tekevät yhdessä villasukkia lahjoitettavaksi Hope ry:n kautta lahtelaisille lapsiperheille.